Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:01:18 GMT

کشاورزان نهاده ها را از مراکز معتبر تهیه کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۴۶۳

کشاورزان نهاده ها را از مراکز معتبر تهیه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهیدی‌فر شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی کود، سم و داده‌های کشاورزی در قائم‌شهر، در خصوص این نمایشگاه گفت: نسبت به سنوات ذشته تغییرات چشمگیری داشته و بسیار شیک و مدرن برگزار شده‌است.

وی افزود: در این ننایشگاه که با استقبال خوب مردم مواجه شده، تولیدکنندگان بزرگی در بخش کودی و نهاده‌های کشاورزی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی‌فر با بیان اینکه دستاوردها و نهاده‌های عرضه شده در نمایشگاه از کیفیت و کمیت بالایی برخوردارند، عنوان کرد: 100 درصد این محصولات استانداردسازی شده و کم‌خطر و سازگار با محیط‌ زیست هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، تصریح کرد: انتظار داریم کشاورزان نهاده‌های مورد نیاز خودشان را از شرکتهای معتبر تهیه کنند تا ضمن بالابردن کیفیت و کمیت محصولات از افزایش آلاینده‌های زیست محیطی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به سیاستهای حمایتی دولت، عنوان کرد: خوشبختانه کشاورزان از امکانات و یارانه‌های دولتی بهره‌متد هستند.

شهیدی‌فر با بیان اینکه بخش بزرگی از مکانیزاسیون و ماشین‌آلات کشاورزی متعلق به مازندران است، گفت: بر خود وظیفه می‌دانیم با استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت و یارانه‌ها از تولیدکنندگان بخش کشاورری حمایت کنیم تا تأمین نهاده‌های با کیفیت داخلی بر تولید محصولات سالم کشاورزی اثرگذار باشد.

کد خبر 4770773

منبع: مهر

کلیدواژه: جهادکشاورزی مازندران شهرستان قائمشهر یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان

آفتاب‌‌نیوز :

فتح‌الله توسلی امروز با بیان اینکه کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران موجب گلایه کشاورزان استان شده است، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات قبلی حدود ۲۰ میلیون لیتر سهمیه سوخت تراکتور‌ها کاهش پیدا کرده و این موضوع مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد نموده است.

وی گفت: نمایندگان نیز در گلایه به این وضعیت در صحن علنی مجلس اقدامات ناهماهنگ وزارت نفت، جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا را غیر قابل قبول دانسته و نسبت به ساماندهی این موضوع تأکید کردند.

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس ادامه داد: کشاورزی که در این شرایط سخت اقتصادی در حوزه تولید فعالیت دارد نباید با معادله چندمجهولی مواجه شود و این وضعیت اصلا پذیرفتنی نیست.

 وی افزود: نباید چنین باشد که افرادی در پایتخت یک شبه تصمیم بگیرند سهمیه سوخت یک استان را کاهش دهند و مردم با مشکل و کمبود سوخت مواجه شوند.

توسلی اضافه کرد: پیرو پیگیری‌های انجام شده امروز جلسه‌ای در مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی با حضور مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، مرکز آمار وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پالایش نفت و سازمان بازرسی کشور تشکیل دادیم و دغدغه کشاورزان را مطرح کردم.

وی در این باره گفت: طی بررسی‌ها مقرر شد کمیته‌ای در اسرع وقت در وزارت جهاد کشاورزی در خصوص بررسی مجدد کاهش سهمیه سوخت کشاورزان تشکیل و اقدام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم