Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین راه اندازی مرکز جامع سلامت شماره ٣ شهری ایرانشهر اظهار کرد: سال ۱۳۹۶ در سفر به این استان وعده ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۱۰ هزار شغل در مدت سه سال داده بودیم که اکنون با گذشت دو سال و نیم، علاوه بر ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، حدود ۴۰ هزار شغل ایجاد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز ۲۰ هزار شغل جدید ایجاد شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و این رقم بزودی به ۴۰ هزار شغل خواهد رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بااشاره به سایر خدمات این ستاد بیان کرد: تا کنون ۱۴۰ مدرسه و ۹۰ مرکز بهداشت و درمان از سوی این نهاد در استان سیستان و بلوچستان ساخته شده است، همچنین با حمایت و سرمایه گذاری ستاد اجرایی ۴۷ مرکز بسته بندی، ۱۵ دامداری و ۱۲ کشتارگاه که به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند، دوباره به چرخه تولید و فعالیت بازگشته‌اند.

مخبر کمک به ۶۰ هزار بازمانده از تحصیل را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سیستان و بلوچستان برشمرد و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی ۱۰ درصد کمبود گوشت قرمز کشور تامین شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به محرومیت استان، محدودیتی در زمینه ساخت مسکن برای محرومان نداریم. همچنین به ساخت مسکن برای افراد زیرپوشش سازمان بهزیستی کمک ویژه خواهیم کرد.

مخبر تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، در اجرای طرح ملی احداث واحد مسکونی برای محرومان به یاری دولت آمده است و در ساخت این واحد‌ها مشارکت می‌کند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ادامه سفر به ایرانشهر از بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی این شهرستان و بیت مقام معظم رهبری بازدید و با جمعی از خانواده معظم شهدا در همین مکان دیدار کرد.

رهبر معظم انقلاب پیش از پیروزی انقلاب از سوی رژیم ستم شاهی به شهرستان ایرانشهر تبعید شده بود که خانه محل سکونت معظم له با عنوان بیت رهبری به موزه و مرکزی برای حضور ارادتمندان ایشان تبدیل شده است.

انتهای پیام/ع/

ایجاد ۴٠ هزار شغل در سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه