Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:30:35 GMT

ویژگی جوان مومن و انقلابی نظم و حسن خلق است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۹۰۰

ویژگی جوان مومن و انقلابی نظم و حسن خلق است

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه یکی از درس‌های بزرگ پیامبر(ص)نظم است گفت: ویژگی جوان مومن و انقلابی نظم و حسن خلق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «حاج علی اکبری» عصر امروز(سه‌شنبه، ۲۱آبان) در همایش "بهار در پاییز" که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد با تاکید بر بصیرت‌افزایی جوانان گفت: میدان برای حضور نسل جوان در گام دوم انقلاب اسلامی مهیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه یکی از درس‌های بزرگ پیامبر نظم است افزود: ویژگی جوان مومن و انقلابی نظم و حسن خلق است.

 

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی پرچم‌دار تفکر و دانش‌گرایی پیامبر(ص) است. اظهارداشت: متاسفانه جامعه ما از نظر نظم فاصله زیادی با سیره پیامبر اکرم دارد.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات و حسایت های موجود اذعان کرد:: اینکه بگوییم انتخاب همه مدیران سیاست زده است، درست نیست ولی در برخی مواقع این اتفاق می افتد که باید پیشگیری شود.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان اصفهان هفته کتاب و کتابخوانی استان بوشهر کانون های مساجد مساجد وحدت جوان انقلابی حجت الاسلام حاج علی اکبری حسن خلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند