Web Analytics Made Easy - Statcounter

به میزبانی پگاه گیلان مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان شرکت‌های تابع صنایع شیر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس محسن لاریجانی دبیر اجرایی مسابقات ورزشی صنایع شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسابقات المپیاد ورزشی شرکت‌های تابع صنایع شیر ایران به میزبانی شرکت صنایع شیر پاستوریزه پگاه گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آبان در مجموعه رفاهی کارگران کشور (انزلی) برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقات صنایع شیر پاستوریزه پگاه گیلان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۱۴ استان در قالب ۲۳ تیم ورزشی برگزار می‌شود.

لاریجانی تعداد ورزشکاران این مسابقات را حدود ۱۲۰ نفر اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در ۳ رشته ورزشی کشتی، شنا و تنیس روی میز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را ارتقای سلامت و افزایش روحیه و نشاط کارکنان عنوان کرد.

مهندس حمیدرضا هنرمند، رئیس کمیته مسابقات صنایع شیر ایران نیز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی اظهار کرد: ورزش راهی به‌سوی زندگی شاداب، سالم و سرچشمه‌ای در راستای ایجاد و افزایش انگیزه و ارتقاء سطح تعلق سازمانی است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه سلامت همگانی رسالت اصلی شرکت صنایع شیر ایران است افزود: در این راستا برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در دستور کار کمیته ورزش شرکت صنایع شیر ایران قرار گرفت و با نظر مساعد و تأکید مدیرعامل محترم مجموعه این مسابقات به میزبانی شرکت صنایع پاستوریزه شیر پگاه گیلان در بخش مسابقات شنا، تنیس روی میز و کشتی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات صنایع شیر ایران تصریح کرد: توسعه ، پیشرفت، نظم و نشاط حاصل از مسابقات ورزشی در قالب مشارکت علمی و عملی همه شرکت‌کنندگان به بار خواهد نشست و این سربازان سلامت، جهت اعتلای برند بزرگ پگاه، در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله و تلاش همه کارکنان خدوم و زحمتکش بیش‌ازپیش تلاش و ممارست خواهند نمود.

 

مهندس حسن بیتا، رئیس اجرایی مسابقات صنایع پاستوریزه شیر پگاه گیلان نیز اظهار داشت: در دنیای امروز آمادگی جسمانی و شرایط روحی مناسب برای تداوم پیشرفت در هر کاری تأثیر بسیاری دارد.

وی ادامه داد: ازاین‌رو مسابقات کارکنان شرکت‌های صنایع شیر ایران می‌تواند گام مؤثری در بهبود تولیدات و ارائه کیفیت بهتر برای مردم عزیزمان باشد و نباید فراموش کنیم هرچه قدر کارکنان ما بانشاط‌تر باشند، باروحیه بهتری خدمت خواهند کرد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان شرکت‌های تابع صنایع شیر ایران پنجشنبه ۲۳ آبان ساعت ۹ صبح در مجموعه رفاهی کارگران کشور واقع در بندر انزلی و مراسم اختتامیه نیز عصر روز جمعه ۲۴ آبان برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: آستانه تحمل احزاب کاهش یافته است/ یکی از مصادیق سلامت انتخابات جلوگیری از خرید و فروش رای است گرایی فینالیست شد‌/ سه کشتی‌گیر ایران در شانس مجدد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت سلامت شیر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با شرکت ۱۸ کشور و بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و بین المللی، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع و صنایع نظامی در بغداد برگزار شد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه، به نمایش سلاح‌ها و تجهیزات و فناوری‌های نوین خود در زمینه امنیت سایبری پرداختند.

ثامر الحسینی، فرمانده یگان واکنش سریع عراق به شبکه خبری العالم گفت: شرکت‌های داخلی و منطقه‌ای و بین المللی دستاورد‌های نظامی و امنیتی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. در این بین، مجموعه بزرگی از انواع پهپاد‌ها مورد توجه قرار گرفتند. به اعتقاد من مبادله تجربیات در این زمینه تأثیرات بسیاری بر روابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بر جای خواهد گذاشت.

این نمایشگاه با شعار «با وحدتمان پیروز شدیم» در راستای توجه عراق به متنوع سازی منابع تأمین اسلحه آنهم در سایه چنبره آمریکا بر بازار اسلحه عراق برگزار شد.

علی الخزعلی، مدیر توسعه فعالیت‌های شرکت «سمر الخیر» به خبرنگار العالم گفت: شرکت ما به عنوان یک شرکت خصوصی، وظیفه خود می‌داند که پا به پای شرکت‌های منطقه‌ای و بین المللی به رشد و توسعه خود ادامه دهد. این شرکت کار خود را با تولید نسخه‌های اولیه سلاح سبک یعنی هفت تیر بابل آغاز کرد.

وزارت دفاع ایران با تولیدات مختلفی از جمله پهپاد‌های دوربرد «مهاجر» و «غزه» و موشک‌های ضد زره دهلاویه و سامانه پدافند هوایی و سلاح‌های انفرادی و صنایع جنگ الکترونیک در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ثابت العباسی، وزیر دفاع عراق هم طی سخنانی در این نمایشگاه گفت: بار دیگر اعلام می‌کنیم که سعی ما بر این است که ارتش عراق را به تمام سلاح‌های جدید و مدرن برای تقویت قدرت نظامی و دفاعی مجهز کنیم.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه دامنه تجارت بین المللی و نشان دادن علاقه مندی عراق به توسعه روابط نظامی و نوسازی توانمندی‌های امنیتی و نظامی خود است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت