Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@12:46:17 GMT

رفتار اخلاقی و ارزشی ستاره کره‌ای +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۹۲۵

رفتار اخلاقی و ارزشی ستاره کره‌ای +عکس

ستاره کره‌ای بعد از ماجرای مصدومیت آندره گومز بازهم خبر ساز شد.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار تاتنهام و اورتون، سون ستاره کره‌ای باشگاه لندنی روی یک تکل از پشت و خطایی نا خواسته موجبات شکستن پای آندره گومز بازیکن پرتغالی رقیب را فراهم آورد اما نکته مهم بعد از این اتفاق وضعیت بد روحی و تاسف بی پایان وی از این خطا بود که بارها و بارها چه در جریان بازی و چه بعد از پایان بازی به دلیل این اتفاق ناخواسته عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتار وی بازتاب‌های فراوانی در رسانه ها داشت و بیشتر رسانه‌ها با انتشار فیلم صحنه ناراحتی وی از این بازیکن کره‌ای و اخلاق مدار بودنش تمجید کردند.

بر اساس خبر رسانه اسپورت، گرچه بعد از بازی کارت قرمز وی با بازبینی صحنه مصدومیت بخشید شد تا حسن نیت وی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

امروز تصویری از سون در صفحات مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد وی در مراسم پیش از آغاز  بازی با گرفتن دست‌های خود بالای سر کودکی که مقابش ایستاده مانع ریزش باران و سرماخوردگی احتمالی وی شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فوتبال آندره گومز تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، لورا بیکر خطاب به بلینکن گفت: ‌شما درخواست چین برای پذیرفتن فلسطین به عنوان یک کشور عضو سازمان ملل را رد کردید. آیا وقت آن نرسیده است که آمریکا به ایده‌های دیگر کشورها در خاورمیانه گوش کند؟
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ گفت: پیشینه طولانی و زیادی وجود دارد که ما وقت کافی برای تعمق در آن نداریم. دولت‌های آمریکا پیشنهادهای زیادی را ارائه کردند.

بلینکن در پاسخ این سئوال لوران بیکر که اما ما اکنون در یک بحران بی سابقه هستیم. آیا زمان آن نرسیده است که اکنون آمریکا به دیگر ایده‌ها گوش کند؟
گفت: بسیار خب! کاری که ما انجام می دهیم ‌آن است که گام‌هایی بر نداریم که به نتایجی نخواهد رسید.

بلینکن در پاسخ این سئوال که مشکل آن است که اکنون ما در برابر جان باختن مردم قرار داریم که به یک فاجعه در غزه تبدیل شده است و شما اینجا در چین نشسته اید، جایی که موفق شدند چهره آمریکا را به عنوان یک منافق ترسیم کنند. شما از چین می خواهید صادرات قطعات یدکی نظامی نه سلاح، بلکه قطعات یدکی نظامی به اوکراین (روسیه) را متوقف کند، در حالی که شما در اختیار اسرائیل قرار می دهید که این کار اعتبار آمریکا را نه فقط در چین بلکه در جهان نابود می کند. آیا اینطور فکر نمی کنید؟ نیز گفت: زمانی که مسئله مربوط به اسرائیل باشد، ما کاملا با صراحت تاکید کردیم که می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اسرائیل توانایی دفاع از خودش را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند