Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در دو بازی اخیر یوونتوس، ساری سرمربی بیانکونری رونالدو را در نیمه دوم از بازی خارج کرد و بر خلاف میل ستاره پرتغالی وی را تعویض کرد.

در جریان دیدار یوونتوس مقابل میلان در حساس‌ترین دیدار هفته در دقیقه 55 ساری سر مربی یوونتوس رونالدو را با دیبالا تعویض کرد و در عین خوش شانسی دیبالا گل برتری بازی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو بعد از تعویض مستقیم راهی رختکن شد و سپس پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد.

بعد از این اتفاق ساری سرمربی یوونتوس اعلام کرد که وی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تعویض شد و برای حفاظت از سلامتی رونالدو وی را از بازی خارج کرده است.

بر اساس خبر فوتبال آرنا بعد تمام حواشی رخ داده امروز رونالدو که در اردوی تیم پرتغال حضور دارد 90 دقیقه تمام به همراه همبازی‌های خود تمرین کرد و هیچ نشانه‌ای مصدومیت وی در جریان تمرین مشاهده نمی شد.

تیم ملی پرتغال در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ابتدا به مصاف لیتوانی و سپس مقابل لوگزامبورگ قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو ساری یونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم