Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاضلی، گفت: گردهمایی بزرگ وحدت با عنوان «پیامبراعظم(ص)، قرآن و اهل بیت(ع)» روز(چهارشنبه، ۲۲ آبان) با حضور ۶۰۰ نفر از علما، نخبگان و چهره های برجسته اهل سنت و تشیع در کرمانشاه برگزار می شود.

«حجت الاسلام فاضلی» با بیان اینکه امروز مقوله ای مهم تر از وحدت امت اسلامی نداریم، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: جشن های هفته وحدت و همایش و گردهمایی این ایام دو پیام واضح و روشن دارند که بر «تقویت انسجام و وحدت جامعه اسلامی» و «خنثی سازی نگاه های تند تکفیری و توطئه آمیز استکبار» تکیه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، با اشاره به تلاش های جدی که دشمنان اسلام طی 4 دهه برای مخدوش کردن این اتحاد و برادری و ضربه زدن به جهان اسلام داشتند، افزود: هرکس این مهم را خدشه دار کند اگر در زمره دشمنان نباشد؛ خائن به اسلام است.

 

وی با اشاره به نقش بسیار مهم علما و روحانیون شیعه و سنی در تحکیم وحدت اسلامی، گفت: همزمان با برگزاری سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران، سی و یکمین همایش بزرگ وحدت فردا(چهارشنبه، 22 آبان) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام فاضلی، از حضور بیش از ۶۰۰ نفر از علما و روحانیون اهل سنت و تشیع استان کرمانشاه در این گردهمایی خبر داد و اظهار کرد: این افراد از چهره های شاخص و تأثیر گذاری هستند که در جایگاه امامان جمعه و جماعات و مسئولینی هستندکه در تحکیم وحدت نقش مهمی می توانند ایفا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دکتر حسن زمانی مسئول امور اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کل کشور و دبیر کنگره مقابله با جریانات تند تکفیری میهمان و سخنران ویژه این مراسم هستند.

 

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه میزبان این مراسم حضرت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هستند، ابراز کرد: ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی می پردازند.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت اصفهان مساجد شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد اهل سنت و تشیع گردهمایی علما و روحانیون هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود