Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@11:30:01 GMT

ترامپ: با میزبانی از دیکتاتورها مشکلی ندارم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۹۹۰

ترامپ: با میزبانی از دیکتاتورها مشکلی ندارم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفته در صورتی که ملاقات با «دیکتاتورها» نفعی برای آمریکا داشته باشد حاضر است با آنها هم وارد گفت‌وگو شود. 

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «من با سران کشورهایی که اینجا می‌آیند ملاقات می‌کنم؛ از پادشاه‌ تا ملکه، نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور و دیکتاتور؛ با همه‌شان دیدار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وی اضافه کرد: «هر کسی که می‌خواهد بیاید، مشکلی نیست. دیکتاتورها، بیایید. مشکلی نیست. هر چیزی که برای مردم آمریکا خوب باشد [مشکلی ندارد.] من می‌خواهم به مردمم کمک کنم.»

اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که قرار است وی فردا در کاخ سفید از «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه میزبانی کند. این دیدار با انتقاد هر دو حزب اصلی آمریکا روبرو شده است. رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر را هم «دیکتاتور خوب من» خوانده بود.

ترامپ درباره «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا هم گفت: «روزی که من از او محبوب‌تر شوم بدانید که کارم را درست انجام نمی‌دهم.»

او همچنین گفت که سران بسیاری از کشورها از او زیاد خوششان نمی‌آید. 

وی درباره تحقیقات استیضاح علیه خودش هم گفت: «درباره این نگران نباشید. به جایی نمی‌رسد.»

رئیس‌جمهور آمریکا درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ هم اظهارنظر کرد و رقبای انتخاباتی‌اش را «دیوانه» توصیف کرد. ترامپ گفت: «شما هیچ انتخابی ندارید، چون آدم‌هایی که با آنها رقابت می‌کنیم دیوانه هستند.»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید ترکیه مصر استیضاح انتخابات رقابت استیضاح انتخابات ایالات متحده آمریکا کاخ سفید دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به خیزش دانشجویی

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه مدعی شد که فضای دانشگاه محل مناسبی برای یهودی‌ستیزی نیست.

به گزارش ایسنا، بایدن در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: فضای دانشگاه یا حتی ایالات متحده نباید محلی برای یهودی‌ستیزی یا تهدید به خشونت علیه دانشجویان یهودی باشد. اینجا جای نفرت‌پراکنی یا خشونت نیست.

بایدن در ادامه عنوان کرد که با فرستادن گارد ملی برای مقابله با این اعتراضات مخالف است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که این اعتراضات منجر به تغییر سیاست آن‌ها در خاورمیانه نخواهد شد.

بیش از ۱۷۰۰ معترض دانشجوی حامی فلسطین طی دو هفته گذشته در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده از جمله «دانشگاه تگزاس» در آستین، «دانشگاه چاپل هیل» کارولینای شمالی، «دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا» در هامبولت و دیگر مراکز دانشگاهی دستگیر شده‌اند.

صدها دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا از متفرق کردن تحصن خود خودداری کرده‌اند و به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، معترضان دانشگاه کالیفرنیا خود را برای هرگونه رویارویی با ده‌ها افسر پلیس مستقر و هلیکوپترهای در حال پرواز آماده می‌کنند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902253

دیگر خبرها

  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو