Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@07:23:00 GMT

واکنش آمریکا به تحولات غزه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۰۳۵

ساعت 24- نماینده آمریکا در امور مذاکرات سازش از حملات تروریستی آمریکا به نوار غزه و دمشق حمایت کرد و پاسخ نیروهای مقاومت به این حملات را محکوم کرد.

 «آوی برکوویتز» نماینده آمریکا در امور مذاکرات سازش روز سه‌شنبه از حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و دمشق پایتخت سوریه حمایت کرد.

وی در توییتر نوشت: «ایالات متحده کاملا از شریک و متحد ما، اسرائیل، در مبارزه‌اش با تروریسم و گروه تروریستی جهاد اسلامی فلسطین حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در عین حال پاسخ موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و مدعی شده است که جهاد اسلامی و جنبش حماس مانع آرامش در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز با حمله به نوار غزه، «بها ابوالعطا» از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی را ترور کرد. در این حمله، همسر این فرمانده فلسطینی هم شهید شد. صهیونیست‌ها در حمله‌ای دیگر، محل استقرار «اکرم العجوری» از فرماندهان جهان اسلامی را هدف قرار دادند. در این حمله، العجوری زخمی شد و فرزند وی به شهادت رسید.

در پاسخ به این حملات، نیروهای مقاومت فلسطینی نزدیک به ۲۰۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کرده‌اند. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اذعان کرده است که در پی این حملات، یک میلیون صهیونیست به پناهگاه رفته‌اند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه