Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@22:41:35 GMT

در قسمت جنجالی سریال مانکن چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۰۳۶

صراط: قسمت دوازدهم سریال مانکن، ساخته‌ی حسین سهیلی زاده، دوشنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.   به گزارش راهبرد معاصر شب مهمانی تولد کتی برای کاوه، بهرام و همتا اگرچه سخت، اما به خیر می‌گذرد. کتی هم از چیزی بویی نمی‌برد و تنها ناراحتی اش از مهمانی افسون و از هوش رفتن و بازی‌های اوست.   کاوه: اگه دوستت نیست پس چرا تو همه‌ی مهمونی هات هست؟
کتی: لازمه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیزینسه. پول در آوردنه. گاهی اوقات مجبوری به خاطر کار با رفقات دشمنی کنی. گاهی اوقات هم مجبوری با دشمنات رفاقت کنی...   کاوه، کتی را راضی می‌کند که بهرام و همتا در شرکت استخدام شوند. بهرام در نقش مدل و مانکن و همتا نیز با کاری دفتری وارد شرکت می‌شوند. با اوضاع به وجود آمده و فشار‌هایی که از هر سو بر آن‌ها روان است کاوه بهترین کار را همین می‌داند که همتا را نزدیک خودش نگه دارد.   کاوه و همتا به سراغ مادر همتا می‌روند و او را از خطر اخگر و این که بهنام با او هم دست است با خبر می‌کنند. با دستگیر شدن بهنام، فرار مادر همتا و استخدام شدن همتا در شرکت اوضاع به سختی‌های زیاد کمی تحت کنترل کاوه قرار می‌گیرد.   از طرفی دیگر اخگر و دار و دسته اش به دنبال ردی از بهرام هستند و به زودی هم نشانی از او پیدا خواهند کرد و بهرام هم که به بی خیالی و سر به هوایی هایش ادامه می‌دهد به شدت در معرض خطر است. اما در انتهای این قسمت برگ تازه‌ای در داستان مانکن رو می‌شود و آن هم زنده بودن آبتین است.   مانکن در هر قسمت تلاش خودش را می‌کند که جذاب‌تر از گذشته باشد و مخاطبانش را با اتفاق‌ها و گره‌های جدید مواجه کند و حتی با تمهیداتی مانند آن چه در این قسمت با خیالات همتا دیدیم سعی می‌کند به مخاطب رو دست نیز بزند و او را غافل گیر کند.   این کار‌ها از چشم مخاطبان هم دور نمانده است و آن‌ها هم پی گیر این موارد هستند و در نظراتشان در پست‌های مختلف فضای مجازی هم به این اتفاقات واکنش نشان می‌دهند:   Mahziyar۱۲۸۰: صحنه کشتن مادر همتا رو دیدم، ولی بعدش دوباره زنده شد انگار، واقعا یه سکانس الکی و تناقض وسط سریال چه می‌کنه؟ امیدوارم که الکی نبوده باشه، چون اصلا خوشم نمیاد تو سریال توهم بزنم.  
Prsi_۹: کاوه خیلی دروغگوئه. به خاطر منافعش تا حالا به همه کلی دروغ گفته  
Mahi. _.r: یه چیزی خیلی واسم عجیبه. خونه‌ی زن و بچه‌ی اخگر چرا باید انقدر ساده باشه در حالیکه انقد پولداره؟   اگرچه کامنت‌های تشویق و تشکر زیر پست‌های مانکن زیاد به چشم می‌خورد، اما عده‌ی زیادی هم از قابل پیش بینی بودن داستان و غیر عادی بودن شخصیت‌ها و بازی‌های بد برخی بازیگران گلایه دارند. بازی فرزاد فرزین در نقش بهرام و شوخی‌ها و لودگی هایش در هر قسمت بیشتر از قبل به چشم می‌آید و دلیل این همه اصرار بر این بازی مشخص نیست.   به هر روی مانکن بعد از ۱۲ قسمت مخاطبانش را یافته است و توانسته است رضایت آن‌ها را جلب کند. البته این در حالی است که مانکن مدت زیادی را بدون رقیب در شبکه‌ی نمایش خانگی سپری کرده است و حالا با شروع پخش سریال کرگدن و همچنین سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی که به زودی پخش می‌شود باید دید که رقابت این آثار به چه شکل خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سریال مانکن حسین سهیلی زاده نمایش خانگی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل