Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:20:15 GMT

نوای وحدت در مسجد زردویی ها طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۰۸۸

نوای وحدت در مسجد زردویی ها طنین انداز شد

جشن وحدت اسلامی با حضور علمای اهل سنت و تشیع در مسجد زردویی های شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، در سومین روز از هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص)، جشن هفته وحدت با حضور علما، روحانیون، معتمدین و اقشار مختلف مردم اهل سنت و تشیع در مسجد زردویی های کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آیین شکوهمند بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، شامگاه(سه شنبه، 21 آبان) با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همراه با برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) برپا شد.

 

روحانیون و علمای اهل سنت و تشییع در این مراسم ضمن به نمایش گذاشتن زیباترین جلوه های وحدت، یکپارچگی و برادری ملت مسلمان ایران، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود حول محور تقویت انسجام و وحدت در جامعه اسلامی و مقابله با توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان و ترویج افکار ضاله پرداختند.

 

اجرای مراسم زیبای مولودی خوانی در مدح و منقبت پیامبر مکرم اسلام(ص) در فضایی مملو از سرور و شادمانی از بخش های شاخص این مراسم بود.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اصفهان رفسنجان هفته کتاب و کتابخوانی شیراز وحدت جشن هفته وحدت مولودی خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان