Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عملکرد دولت و وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح ملی مسکن گفت: به نظر من عملکرد دولت در اجرای این طرح به هیچ وجه راضی کننده نبوده است. طرح ملی مسکن در لفظ و کلام، استراتژی مثبتی است، اما در اجرای طرح مشکلات و موانع بسیاری وجود دارد.

 تأثیر مثبت طرح ملی در کاهش تلاطمات بازار مسکن

اخبار اقتصادی-نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در یک سال اخیر برنامه ریزی کلانی را برای اجرای طرح ملی مسکن صورت داد و این مسئله موجب شد که این تحرکات اثر مثبتی بر بازار مسکن بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالا بودن سود بازپرداخت تسهیلات ارائه شده در طرح ملی مسکن

ابعاد پنهانی طرح ملی مسکن دچار مشکلات و نقایصی است که موجب کاهش گرایش مردم برای استفاده از این طرح می شود، یکی از مسائل مهم، بالا بودن سود بازپرداخت تسهیلات ارائه شده در طرح ملی مسکن است

وی تصریح کرد: ابعاد پنهانی طرح ملی مسکن دچار مشکلات و نقایصی است که موجب کاهش گرایش مردم برای استفاده از این طرح می شود، یکی از مسائل مهم، بالا بودن سود بازپرداخت تسهیلات ارائه شده در طرح ملی مسکن است.

دریافت سود 18 درصدی از تسهیلات خرید مسکن به هیچ وجه قابل قبول نیست

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: دریافت سود 18 درصدی از بازپرداخت تسهیلات خرید مسکن در طرح ملی به هیچ وجه قابل قبول نبوده و این مسئله هیچ توجیه اقتصادی ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: به نظر می رسد که وزارت راه و شهرسازی با تعیین و اعمال شرایط سخت به دنبال پایین آوردن میزان متقاضیان خرید مسکن است، اما قطعا این رویکرد تنها مردم و بازار مسکن را نسبت به شرایط کم انگیزه می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت وزارت راه و شهرسازی مشکلات مجلس شورای اسلامی راه و شهرسازی نماینده مردم در مجلس خسته بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند