Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:10:45 GMT

باکیفیت‌ترین مدرسه همدان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۸۳۳

باکیفیت‌ترین مدرسه همدان شناسایی شد

مسلم بیات  عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه دخترانه حاج حسن فرهادی واقع در شهرستان ملایر پس از پالایش و ارزیابی‌های تخصصی به عنوان یک واحد خدمات آموزشی باکیفیت شناخته شد.

وی اضافه کرد: از بین ۳۷ هزار مدرسه کشور که کیفیت‌سنجی شد، ۳۳ مدرسه با معیارهای کیفیت مطابقت داشتند که یکی از این مدارس در استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت در کشور گفت: تندیس نقره ای و برنز این رویداد به ترتیب به صنایع "فولاد مبارکه سپاهان" و "لاستیک یزد" تعلق گرفت و گوهینامه اهتمام کیفیت به مدارس یاد شده اعطا شد. 

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد از کیفیت به عنوان توانایی یک محصول یا خدمات برای تامین انتظارهای مشتری و ذی‌نفعان یاد کرد و گفت: سطح کیفیت را مشتریان یک بنگاه اقتصادی تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملاک و شاخصهای استاندارد برای ارزیابی کیفیت بسیار حساس و دقیق است، افزود تاکنون کسی موفق به دریافت تندیس نقره‌ای نشده بود و گواهینامه اهتمام کیفیت اگر چه پایین ترین رده جایزه ملی کیفیت است اما کار بسیار دشواری برای مدارس محسوب می‌شود. 

‌هجدهم آبان‌ماه، روز ملی کیفیت بود.
در این روز، به برترین و سرآمدترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف کشور شامل سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، واحدهای عملیاتی، مؤسسات بخش عمومی، بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقل و بنگاه‌های کوچک و متوسط وابسته که در زمینه ارتقا کیفیت و سرآمدی کسب و کار، فعالیت‌های چشم‌گیری انجام داده‌اند جوائزی اعطا می‌شود.

برچسب‌ها سازمان ملی استاندارد ایران همدان مدرسه آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران همدان مدرسه آموزش و پرورش سازمان ملی استاندارد ایران همدان مدرسه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518