Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در اردن به مصاف هم می روند. در گروه C این رقابت ها،تیم های عراق و بحرین با ۷ امتیاز اول و دوم هستند و تیم ملی کشورمان هم با ۶ امتیاز سوم است. این مسابقه به دلیل ناامنی های اخیر عراق با رای فیفا به کشور اردن منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«صفا هادی» بازیکن تیم ملی فوتبال عراق در این ارتباط به سایت «السومریه نیوز» عراق گفت: روحیه بازیکنان عراق در خلال تمرینات آماده سازی بازی با ایران بسیار بالا است.

وی ادامه داد: مقابل ایران می جنگیم تا سه امتیاز را بگیریم و به صدرنشینی در جدول ادامه بدهیم. قلب هایمان با مردم عراق است و برای آنها بازی می کنیم.

کد خبر 4770753 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق والیبال کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال گابریل کالدرون هندبال لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد