Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر فلاحی (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل) با اشاره به عقد قرارداد ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های مرتبط با اشتغال روستایی و عشایری، گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان ۶ ماهه سال ۹۸ حدود ۲۲۰ طرح با هدف اشتغالزایی ۶۷۸ نفر در قالب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای طرح‌های صنایع دستی در سطح استان معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در روستاها و جوامع محلی، افزود: برای این طرح‌ها بیش از ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که قسمت عمده‌ای از آن تاکنون تامین اعتبار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: از این مقدار ۲۱۲ طرح با تسهیلات ۴۹ میلیارد تومان مصوب شده است که ۲۱۱ طرح با تسهیلات ۳۹ میلیارد تومان در مرحله عقد قرارداد و پرداخت قرار دارد.

فلاحی ادامه داد: شهرستان‌های پارس‌آباد با ۷۹ طرح و اشتغالزایی ۸۰ نفر، گرمی با ۳۶ طرح و اشتغالزایی ۵۱ نفر، نمین با ۳۶ طرح و اشتغالزایی ۳۶ نفر در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرستان‌های خلخال با ۲۷ طرح و اشتغالزایی ۱۱۹ نفر، مشکین شهر با ۱۱ طرح و اشتغالزایی ۱۸۲ نفر و نیر با ۱۳ طرح و اشتغالزایی ۱۰۸ نفر جزو شهرستان‌های برخوردار از این تسهیلات بوده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، اولویت اصلی ما در سال جاری ایجاد اشتغال از طریق حمایت از تولیدات داخلی به ویژه در صنایع دستی بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اردبیل اشتغال روستایی و عشایری طرح های اشتغال روستایی و عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری

به گزارش پارس نیوز، وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده با سود 23 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور را دارند. بر اثر پرداخت این تسهیلات حساب وام گیرنده مسدود خواهد شد. این یکی از تضمین‌های تسهیلات مذکور است. علاوه بر این، افراد باید ضامن رسمی نیز داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. افراد بعد از دریافت تسهیلات مذکور و خرید کالای مورد نظر، 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، میزان هر قسط این وام به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود وام 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

  روش غیرحضوری دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده چگونه است؟

افرادی که به این تسهیلات نیاز داشته و فرصت حضور در شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای این وام درخواست بدهند. افراد به منظور ثبت نام برای دریافت وام مذکور باید در سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا سامانه ساتا تشکیل پرونده بدهند و سپس با تکمیل فرآیند، تسهیلات مذکور را دریافت کنند. همچنین افراد بعد از دریافت مبلغ وام امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری کالا یا محصول مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را خواهند داشت.

منبع: رده

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود