Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:26:24 GMT

پائیزه کتاب؛ دعوتی برای حال خوش خواندن

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۴۲۵

پائیزه کتاب؛ دعوتی برای حال خوش خواندن

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های استانی برای حضور در طرح پائیزه کتاب ۱۳۹۸، گفت: تا این لحظه هفت کتابفروشی گیلان در این طرح ثبت‌نام کردند.
حسین ابراهیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار  ایرنا با اشاره به نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان‌ها و در راستای تحقق شعار «ایران تهران نیست»، افزود:‌ خوشبختانه  طرح پائیزه کتاب ۹۸ همزمان با پایتخت در کتابفروشی‌های استان‌ها برگزار می‌شود که بر همین اساس ثبت‌نام کتابفروشی‌های استانی از طریق سایت http://tarh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ketab.ir آغاز شده است.
وی  اظهار داشت: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح پائیزه کتاب ۹۸ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافیست با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: طرح پائیزه کتاب ۹۸  از ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد  شد و خریداران کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://tarh.ketab.ir مراجعه کنند.
بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها گیلان فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید

وزیر ارشاد گفت: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی با اشاره به آغاز به کار رسمی نمایشگاه کتاب، گفت:  نمایشگاه کتاب امسال برای اولین‌بار در 150 هزار متر برگزار می‌شود و بیش از 25 کشور و هزاران ناشر در آن حضور دارند.

وی افزود: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تولید ادبیات کودک و نوجوان با مشکل روبروست
  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • فیلم/ جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه کتاب از زبان وزیر ارشاد
  • گروه‌های سرود در نمایشگاه کتاب به اجرا می‌پردازند
  • ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید
  • کتابخانه‌ای به وسعت ایران
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی