Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:41:44 GMT

جانبازان اسوه صبر و استقامت هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۶۹۱

جانبازان اسوه صبر و استقامت هستند

 سردار عباسعلی محمدیان شامگاه سه شنبه در دیدار با جانبازان گرانقدر« امرالله حبیبی  و ابراهیم یاسمی» اظهارداشت:  خانواده شهداء و جانبازان  همیشه با ایستادگی و تأسی از اسوه صبر و بردباری کربلا حضرت زینب (سلام االله علیها ) در اشاعه و ماندگاری فرهنگ شهادت پیشگام بوده اند.
وی افزود:  چراغ راه آینده نظام شعار آزادگی و فداکاری شهدا و جانبازان است و امنیت امروز ایران اسلامی حاصل زحمت وتلاش شهدا و جانبازان گرانقدری است که خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم گران ترین هستی خویش را که همانا جان و سلامتی اشان بوده هدیه داده اند و با شعار آزادگی و فداکاری شان چراغ راه آینده ملت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجر خانواده شهداء و جانبازان در پیشگاه خداوند متعال کمتر از شهداء و جانبازان نیست و تکریم آنها یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.
 گذشتن ازجان و سلامتی کار ساده ای نیست اما وقتی هدف متعالی پیش آید و هرکسی خود را قطره ای از دریای بیکران الهی احساس کند، ایثار مفهوم ارزشی پیدا می کند و این شهدا بودند که با نثار خون خود عظمت و جاودانگی را به میهن بخشیدند.

جانباز امرالله حبیبی چهارم مرداد ۶۳ در  سقز بر اصابت ترکش خمپاره ، ابراهیم یاسمی  ۲۲ دی ماه ۶۵  براثر موج انفجار ناشی از بمباران هوایی مجروح و به مقام جانبازی نائل شدند.

برچسب‌ها البرز والدین شهدا پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز والدین شهدا پلیس البرز والدین شهدا پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند

فرماندار سنندج گفت: معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین نمادین بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری در شهر سنندج اظهار کرد: شهید مطهری یک معلم مخاطب‌شناس به تمام معنا بود و آثار این شهید فرزانه پس از سه دهه برای مخاطبان کاربردی است.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، خاطرنشان کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسئولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

عسکری گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

کد خبر 751378

دیگر خبرها

  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه/عکس
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day