Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:07:22 GMT

تدارک مساجد پایتخت برای گرامیداشت هفته وحدت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۷۱۷

تدارک مساجد پایتخت برای گرامیداشت هفته وحدت

حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام ویژه‌برنامه های هفته وحدت در مساجد پایتخت، گفت: برگزاری محافل قرآنی در مساجد همنام با پیامبر(ص) و امام صادق(ع) و برگزاری جلست سخنرانی و بصیرت‌افزایی ازجمله تدارکات برای این ایام است.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های هفته وحدت در مساجد تهران، اظهار کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت هفته وحدت علاوه بر ترغیب و تشویق مساجد نسبت به گرامیداشت این هفته و برگزاری مراسم مدیحه سرایی، مولودی خوانی و ایراد سخنرانی در رابطه با وجود مقدس پیامبر(ص)، هفت برنامه ویژه را در هفت مسجد پرمخاطب برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه در این راستا محافل قرآنی در هفت مسجد همنام با پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع) در حال برگزاری است، تصریح کرد: این محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی همراه با اجرای گروه تواشیح و همخوانی در رابطه با پیامبر اعظم(ص) از ۱۸ تا ۲۴ آبان برگزار می شوند.

 

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: مساجد الرسول(ص)، النبی(ص)، رسول اکرم(ص)، خاتم الانبیاء(ص)، امام سجاد(ع) و امیرالمومنین(ع) میزبان این محافل هستند و حجت الاسلام درچه ای، امین پویا، محمدرضا پورزرگری، سعید پرویزی و احمد ابوالقاسمی  از جمله قاریان در این محافل به شمار می روند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مراسم سخنرانی، نشست های معرفت افزایی، مولودی خوانی و مدیحه سرایی در هفته وحدت و به مناسبت ولادت پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع) نیز در مساجد برگزار  می شود.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت وحدت حجت الاسلام ذاکر هفته وحدت مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت روز معلم
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه