Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@05:30:11 GMT

یک پیشنهاد خوب به کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۸۰۸

اینجا در فوتبال ایران بازیکن جوان و زیر ۲۰ سال را به بازی نمی‌گیرند یا آن‌قدر به او بی‌محلی می‌کنند تا فوتبالش تمام شود! ناطقان: «همیشه دوست داشتم با حضور در یک تیم بزرگ چالش بزرگ فوتبالی داشته باشم. طبیعی است تا امروز تمرکزم روی تیم ملی بود و از حالا به بعد نوبت باشگاه بزرگ پرسپولیس است.» این جدیدترین حرف‌های آریا برزگر بهترین مهاجم تیم ملی جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمی که در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های جوانان آسیا موفق شد ۳ گل برای تیم کشورمان به ثمر برساند. آریا برزگر هم‌اکنون ۱۷ ساله است و به تازگی نیز قراردادی با باشگاه پرسپولیس بست. در روز‌هایی که پرسپولیس دربه‌در به دنبال پیدا کردن مهاجم گلزن برای بازی کنار علی علیپور است، برزگر می‌تواند مد نظر قرار گیرد.

شاید برخی مدعی شوند که جوان ۱۷ ساله در پرسپولیس از پس استرس بازی در این تیم بزرگ برنمی‌آید، اما در لیگ‌های معتبر اروپا شرایط متفاوت است. روزی با مهدی مهدوی‌کیا صحبت می‌کردیم که به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «در آلمان به بازیکن زیر ۱۹ سال بازیکن جوان و مستعد می‌گویند، اما در ایران و حتی رسانه‌های ایرانی می‌بینم یا می‌خوانم که بازیکن ۲۴ یا ۲۵ ساله هم جوان خوانده می‌شود!» حرفی که کاملاً درست است. اینجا در فوتبال ایران بازیکن جوان و زیر ۲۰ سال را به بازی نمی‌گیرند یا آن‌قدر به او بی‌محلی می‌کنند تا فوتبالش تمام شود! خاصه آنکه بازیکن جوان به یکی ازدو تیم بزرگ پایتخت برود آنگاه اوضاع بدتر هم خواهد شد. اگر بازیکن جوان شانس بیاورد تیمی پیدا کند که در ۲۲ یا ۲۳ سالگی به او بازی بدهند شاید بتواند پیشرفت کند.


برزگر هم از این قاعده مستثنی نیست. مهاجمی ۱۷ ساله که در بازی با پا و سر به یک اندازه استعداد دارد و همه را به یاد جوانی سردار آزمون انداخته است. او شور، شوق و انگیزه درخشش در پرسپولیس را هم دارد به شرط آنکه گابریل کالدرون بخواهد و به حرف برخی اطرافیان پرسپولیس در خصوص نحوه استفاده از بازیکن جوان فکر نکند. منبع: مشرق برچسب ها: پیشنهاد خوب ، کالدرون ، بازیکن جوان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیشنهاد خوب کالدرون بازیکن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!