Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی گفت: کارگاه تخصصی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی شامگاه ۲۱ آبان ماه در سالن همایش های پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

«سعید نوریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه تخصصی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با حضور هیئت داوران، پژوهشگران و محققان داخلی و خارجی شامگاه 21 آبان ماه در سالن همایش های پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی تصریح کرد: 246 اثر در بخش های مختلف همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی از کشورهای مختلف جهان به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد در 3 مرحله داوری توسط هیئت داوران تاکنون 43 اثر به مرحله نهایی راه یافته است.

 

این مقام مسئول بیان داشت: مرحله نهایی هیئت داوران نیز طی دو روز گذشته به اتمام رسیده و منتخبان نهایی همزمان با اختتامیه همایش معرفی خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: استان های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، قم و اردبیل بیشترین آثار پژوهشی را در مرحله نهایی به خود اختصاص داده اند.

 

نوریان افزود: آثار پژوهشگران برجسته از کشورهای نیجریه، افغانستان و عراق نیز در مرحله نهایی راه یافته است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان رفسنجان مساجد اصفهان همایش بین المللي گفتگو و مناظرات رضوی کارگاه تخصصی پژوهشگران و محققان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و در حالی که ازبکستان با نتیجه عجیب یک بر صفر در حال شکست از ویتنام بود، در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد و سپس در ثانیه‌های پایانی حساب کار را به سود خودش عوض کرد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2024 لقب بگیرد.
تیم ملی ایران ساعاتی پیش توانسته بود با پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی برسد و با این وصف یکی از دیدارهای نیمه نهایی میان ازبکستان و ایران برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو کشور تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است با صعود ازبکستان به مرحله نیمه نهایی 4 سهمیه آسیا در جام جهانی ازبکستان که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود، مشخص شد و حالا یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم شکست خورده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد