Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، آیت ا... عبادی ، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی دیشب در شورای استانی امر به معروف و لزوم نهی از منکر خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)، با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی و اجتماعی در محیط‌های آموزشی گفت: باید علل و عوامل آسیب‌های اجتماعی در هر جایی شناسایی و متناسب با آن، طرح و اقدام لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باید در بین مسئولان همدلی وجود داشته باشد تا اگر طرحی برای مبارزه با علل آسیب‌های اجتماعی دارند به اجرا درآید.

انتهای پیام/ک

لزوم همدلی و هم افزایی مسئولان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی