Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبدالجلیل کلانترهرمزی سرپرست گروه فوق تخصصی موسسه ملی مرهم در پایان عمل جراحی بیماران شکاف کام و لب در روز اول، گفت : امروز تمام اتاق‌های عمل بیمارستان امام خمینی (ره) شاهد بخشیدن لبخند به ۷۵ بیمار شکاف کام و لب بودند.

او با بیان اینکه در روز نخست رکورد جراحی شکاف لب و کام در جهان در بیمارستان امام خمینی شکست، گفت : ۲۱ جراح پلاستیک از ۹ دانشگاه کشور در ۱۳ اتاق عمل به جراحی بیماران پرداختند که این تعداد در نوع خود بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانترهرمزی افزود:  تیم جراحان پلاستیک مرهم مستقر در بیمارستان امام خمینی (ره) در اتاق‌های عمل مشغول به جراحی هستند و در سفر گذشته این تیم به کرمانشاه، حدود ۶۰۰ بیمار ویزیت و ۱۵۴ عمل جراحی انجام شد .

 

 

انتهای پیام/د

بخشیدن لبخند به بیماران شکاف کام و لب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد