Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد درخشان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس سبب شد این مربی پس از ترک ایران باز هم مشتریان خود را از تیمهای لیگ برتری داشته باشد. در همین راستا شنیدیم سه تیم شهرستانی از طریق یکی از دوستان برانکو در تهران به او پیشنهاد همکاری داده‌اند. یک باشگاه متمول شهرستانی که از سرمربی فعلی خود هم حمایت جانانه‌ای داشته برای دومین بار نامه رسمی برای مدیر برنامه‌های برانکو فرستاد، اما با پاسخ سریع و صریح او روبه‌رو شد چراکه هواداران پرسپولیس نسبت به این تیم حساسیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- دومین و سومین باشگاه‌ها نیز صنعتی هستند که در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و از کادر فنی خود رضایت ندارند. این دو باشگاه پیشنهاداتی به برانکو داده‌اند که از نظر مالی خواسته‌های این مربی کروات را تأمین نمی‌کند. ضمن آنکه به برانکو اطلاع داده‌اند این دو تیم صنعتی خوب بسته نشده‌اند. شنیدیم سرمربی کروات و سابق پرسپولیس اعلام کرده تا زمانی که تکلیف مطالباتش با پرسپولیس روشن نشود به ایران بازنمی‌گردد. دیروز یک منبع موثق به ما خبر داد برانکو هنوز به فکر پرسپولیس است و می‌داند در صورت عدم نتیجه گیری گابریل کالدرون می‌تواند تبدیل به اولین گزینه سرمربیگری این تیم شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیمهای لیگ برتری پرسپولیس پرسپولیس باشگاه برانکو پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک توپ را به زمین بازیکنانی انداخت که اوسمار آنها را به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: جا دارد به کادر فنی و همه بازیکنان خسته نباشید بگویم و باید از هوادارانی که در ورزشگاه تیم را تشویق کردند، تشکر کنم. در این بازی دو مرتبه جلو افتادیم، ولی فکر می‌کنم تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه بازی کرد، بازی خوب و پرقدرتی داشت و در نهایت توانستند به گل برسند. در وقت اضافه دو گل به ثمر رساندیم، اما متأسفانه نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. متأسفانه ضربات پنالتی هم 50-50 است و شانس همراه تیم ما نبود. 

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا شد + فیلم

وی در مورد ارزیابی عملکرد داوری و روند بازی، افزود: به نظرم امروز آقای عرب‌براقی خیلی سخت‌گیر بود و خیلی کارت زرد نشان می‌داد. خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند، ولی من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. به خصوص تیمی که با نتیجه 2 بر صفر جلوست، بعد دو گل می‌خورد و مجدداً دو گل دیگر به ثمر می‌رساند. ما باید کار را تمام می‌کردیم، اما دقیقه 97 گل خوردیم و گل چهارم دقیقه 122 بود. با توجه به نفراتی که داریم گل خوردن در وقت‌های اضافه نباید برای تیم ما اتفاق بیفتد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اوسمار با تعویض‌هایی که انجام داد، کار را تمام شده می‌دانست، گفت: چیزی نمی‌شود گفت. دیگر بالاخره کادر فنی تصمیم گرفت آن تعویض‌ها را انجام بدهد، اما در جام حذفی بازی‌ها به‌صورت تک حذفی است و آلومینیوم هم نیمه دوم خیلی بازی خوبی انجام داد و به بازی برگشت. حالا اینکه روی تعویض‌ها بحث است، من فکر می‌کنم بچه‌هایی که وارد زمین می‌شوند باید عملکرد بهتری داشته باشند. بعد از تعویض‌های آلومینیوم ما روی توپ‌های بلند ضعف داشتیم و متأسفانه گل‌های بدی خوردیم. 

بادامکی راجع به اینکه آیا اعلام لیست پرسپولیس توسط اوسمار در برنامه تلویزیونی روی روحیه بازیکنان تیم تأثیرگذار بود، عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. نه تنها اوسمار، بالاخره هر مربی به  بازیکنانی علاقه‌مند است. فکر نمی‌کنم این موضوع تأثیرگذار بوده باشد.

وی درباره علت پرتاب اشیا در ورزشگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: چیزی که من شنیدم و پرسیدم ابتدا از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم شروع شده است. خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، طرفداران زیادی در آن شهر دارد. طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند. مسئولان اینجا جو را خیلی ملتهب کردند. به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد، یکسری اشیا پرتاب شد. حتی در جایی که من نشسته بودم، اشیای آنها می‌آمد. چیزی که من پرسیدم اول طرفدار آنها شروع کردند، بعد در واکنش به این رفتار طرفداران ما واکنش نشان دادند.

«در حالی که این روزها بحث تمدید قرارداد اوسمار مطرح است آیا نتیجه فعلی می‌تواند در این موضوع تأثیرگذار باشد.»‌، معاون باشگاه پرسپولیس در  واکنش به طرح این موضوع اظهار داشت: بالاخره فوتبال است دیگر. ما یک روزی باید می‌باختیم و قرار نیست همیشه برنده باشیم. این باخت هم در ضربات پنالتی اتفاق افتاد. فکر می‌کنم اوسمار تا به امروز عملکرد خوبی داشته است، اما در این مورد (ادامه حضور اوسمار) تصمیم‌گیرنده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • جاسوسان صنعتی - بمب ایرانی
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد