Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی ویژه برنامه های مرکز تخصصی علوم بندرعباس با شعار "حال خوش خواندن" در سالن مجتمع آفرینش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس ؛ همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی ویژه برنامه‌های مرکز تخصصی علوم بندرعباس با شعار "حال خوش خواندن" در سالن مجتمع آفرینش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این برنامه که با حضور 60 نوجوان برگزار شد کتاب "لحظه های سکسکه " اثر احمد اکبر پور به شرکت کنندگان معرفی شد و در پایان به آنان این کتاب اهدا شد. قرار است بزودی با همکاری مرکز فراگیر بندرعباس جلسه نقد و بررسی این کتاب برگزار گردد.

 

در ادامه  برنامه‌های این روز ،نمایشگاهی از کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دبستان دخترانه ماه بانو برگزار گردید در این نمایشگاه 100 عنوان کتاب با موضوعات دینی، داستانی، علمی،شعر و هنر و کاردستی در رده های سنی مختلف به نمایش گذاشته شده است.

 

در این نمایشگاه که به مدت 2 روز برگزار می‌شود دانش آموزان دبستان‌های دخترانه ماه بانو و پسرانه 13 آبان ، سما، علم و شهید گرجی زاده ضمن خرید کتاب های کانون می‌توانند در فعالیت‌های جنبی نمایشگاه شرکت کنند.

 

برگزاری کارگاه قصه‌گویی، نمایش عروسکی، ساخت کاردستی و کارگاه بازی و سرگرمی از جمله فعالیت‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می‌ شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان کانون های مساجد هفته کتاب و کتابخوانی شیراز خبرگزاری شبستان وحدت رفسنجان هفته کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب