Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@20:49:09 GMT

برنامه استعداد بهشتی برای کشف استعدادهای دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۴۴۶

به گزارش ایلنا، علیرضا دشتابی دبیر اجرایی برنامه "استعداد بهشتی"درگفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این برنامه با مشارکت گسترده دانشجویان و با همکاری مشترک معاونت‌های فرهنگی دو دانشگاه  شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی روز دوشنبه ۲۷ آبان  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه فرهنگی در شاخه‌های مختلف، هنری، ادبی و ورزشی با هدف کشف استعدادهای دانشجویی اجرا می شود، گفت: فراخوان این برنامه در فرصت یکماهه و از ابتدای مهر ماه در دو دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد و طی آن ۸۰ ویدئو از اجراهای فردی و تیمی به دبیرخانه برنامه ارسال شد که از بین آنها ۲۰ استعداد برتر برای اجرای در تالار به صورت زنده و در مقابل دانشجویان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتابی با بیان اینکه برنامه مذکور در دو بخش هنری و قابل اجرا، ارایه می‌شود، ادامه داد: در بخش هنری نیز ۲۰ دانشجو انتخاب شدند که آثارشان در فضای نمایشگاهیِ مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به معرض نمایش گذاشته می‌شود. اجراها شامل خوانندگی، موسیقی، دوبلوری، بیت‌باکس، نوازندگی، حرکات ورزشی و غیره می‌باشد.

وی با اشاره به نحوه داوری آثار و انتخاب برترین‌ها، گفت:‌ پس از اتمام اجراها، حضار تا ۲۰ دقیقه فرصت دارند تا از طریق سامانه پیامکی، به برترین اجراها رأی دهند و در نهایت ۵ اجرای برتر به عنوان استعدادهای برتر دانشگاه معرفی و تقدیر می‌شوند.

دشتابی در خاتمه با اشاره به حضور پر رنگ دختران دانشجو در این برنامه، اظهار کرد: هدف اصلی این برنامه شناسایی استعدادهای دانشجویی برای معرفی و استفاده از آنها در برنامه‌های مختلف دانشگاهی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشجو شهید بهشتی علوم پزشکی شهید بهشتی موسیقی فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار

(تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار

دیگر خبرها

  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی