Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@05:57:02 GMT

عکس/ فیل آدم کُش

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۵۵۹

انتقال یک فیل وحشی به جنگل در آسام هند، این فیل در عرض ۱ روز ۵ روستایی را زیر گرفت و کُشت./ عکس: Biju Boro

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فیل حیات وحش حیوانات جالب و دیدنی حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد

یک زن سوئدی افراطی و ضد اسلام روز جمعه در شهر مالمو در سوئد در اقدامی شنیع یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

به گزارش مشرق، تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، مردی که پرچم رژیم صهیونیستی را بر دوش خود انداخته، در کنار این زن ایستاده است.

همچنین ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که این زن با حفاظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالیکه پرچم فلسطین به دست دارند، علیه او شعار می‌دهند.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، پلیس شهر مالمو پیشتر در اقدامی تحریک‌آمیز مجوز برگزاری مراسم سوزاندن قرآن در روز جمعه را صادر کرده بود.

این نخستین بار نیست که کشور سوئد در لوای آزادی بیان، این بازی سیاسی را علیه مسلمانان ادامه داده و در اقدامی هنجارشکنانه و نژادپرستانه به فرد یا گروهی مجوز رسمی آتش زدن قرآن را داده‌ است.

سال گذشته نیز این حرکت هنجارشکنانه و غیرانسانی در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم تکرار شد.

هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک در ماه‌های گذشته با محکومیت گسترده جهانی روبرو شده و تظاهرات و اجتماعات بسیاری علیه آن برگزار شده است.

در پی این واکنش‌ها و محکومیت‌های گسترده از سراسر جهان، دانمارک دسامبر گذشته قانونی را به تصویب رساند که بر اساس این قانون، هرگونه اهانت به قرآن در اماکن عمومی ممنوع اعلام شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها