Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:00:38 GMT

واژگونی تریلر در جاده زنجان جان راننده را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۶۵۰

واژگونی تریلر در جاده زنجان جان راننده را گرفت

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی منجر به فوت و خسارت، طی ۲۴ ساعت گذشته، در کیلومتر ۴۵ خط شمالی این مسیر ارتباطی پر تردد اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این خودروی سنگین (تریلر) به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داد، اظهار داشت: در زمان حاضر وضعیت ترافیک در سطح مسیرهای ارتباطی این استان، عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی به رانندگان وسایط نقلیه توصیه کرد در حین احساس خستگی و خواب، از ادامه مسیر به جد اجتناب کنند چراکه اصرار بر  رانندگی می تواند حوادث تلخ و ناگواری را رقم بزند.

وی ابراز امیدواری کرد رانندگان با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، میزان تصادفات در سطح جاده‌های این استان را به حداقل برسانند.  

۶ ماه نخست امسال بر اثر وقوع ۲ هزار و ۳۶۷ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۱۳۳ نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال ۹۷ که به تعداد ۱۴۹ نفر بود ۹ درصد کاهش نشان می دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها پلیس راه حوادث رانندگی پلیس زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه حوادث رانندگی پلیس زنجان پلیس راه حوادث رانندگی پلیس زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: حوالی ساعت ۶ صبح در محور کمربندی یک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشیه جاده برخورد کرده متاسفانه پاکبان در دم فوت می‌کند.

سرهنگ بسطامی افزود: برابر بررسی کارشناسان علت حادثه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است.

وی از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بیش از ۸ ساعت رانندگی نکنند، رانندگی زیاد باعث خستگی و خواب آلودگی و از بین رفتن تمرکز شده و  چنین حوادث غیر قابل جبرانی را رقم خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده