Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه کارگر قزوین گفت: برای اشتغال همه باید تلاش کنیم چرا که این موضوع در حوزه یک وزارت خانه و فرد و رئیس جمهور تحقق نمی‌یابد اما نکته مهم این است که وظیفه اصلی دراین باره به عهده دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره وظیفه اشتغالزایی دولت اظهار کرد: برای اشتغال همه باید تلاش کنیم، چراکه این موضوع در حوزه یک وزارتخانه و فرد و رئیس جمهور تحقق نمی‌یابد اما نکته مهم این است که وظیفه اصلی در این باره به عهده دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازم است دولت زیرساخت‌ها را فراهم کند تا جوانان دارای شغل شوند و مشکل بیکاری که از معضلات بزرگ جامعه است، حل شود و وظیفه اصلی نیز بر عهده دولت است.

رئیس خانه کارگر قزوین ابراز کرد: حتی تاکنون دولت نقش فراهم کردن زیرساخت‌های اشتغال را نیز به‌خوبی ایفا نکرده است، زیرا درصورت تحقق این وظیفه ما شاهد بیکاری نبودیم.

وی اذعان کرد: امروز در بخش‌های مختلف مشکلاتی وجود دارد و تحریم نیز از جمله آن‌هاست، اما موضوع اشتغال باید با تکیه بر داخل حل شود.

کریمی در پایان عنوان کرد: برخی براین باورند که با اصلاح قانون کار می‌توان زمینه سرمایه گذاری خارجی و درنتیجه اشتغال را فراهم کرد، اما این ادعای درستی نیست و لازم است با تکیه بر توان داخلی مشکل بیکاری رفع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی

 
به گزارش  تابناک، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی، کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا ۵ سال محکوم می شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا ۱۰ سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و ۶ ماه تا ۳ سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری