Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@03:38:41 GMT

برگزاری جشن «رسول مهربانی‌ها» در چهار محله رشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۸۶۶

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی گفت: فصل اول جشن «هم محلی سلام» با عنوان جشن «رسول مهربانی‌ها» به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در چهار محله شهر رشت برگزار می شود.

علیرضا حسنی در تشریح اهدف برگزاری این جشن‌ها در محلات رشت گفت: توجه به مناطق و بخش‌های مختلف شهر در حوزه فرهنگی در دستو ر کار بوده و از ابتدای سال تلاش ما بر این بود تا برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع در مناسبت‌های مختلف در محلات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین راستا جشن «هم محلی سلام» در قالب چند فصل به مناسبت های تقویمی پیش روی تا پایان سال ۹۸ برنامه ریزی شد و اولین فصل آن با عنوان جشن «رسول مهربانی ها» به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) از مورخ ۲۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این جشن ها برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری با هدف رضایتمندی شهروندان، افزایش پویایی و نشاط اجتماعی برای عموم مردم در محلات رشت برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که جشن «رسول مهربانی ها» در فصل اول جشن «هم محلی سلام» طی چهار روز برگزار می شود، اظهار داشت: «جشن رسول مهربانی ها» روز چهارشنبه مورخ ۲۲ آبان ماه در محله رودبارتان آغاز می‌شود و اجراهای بعدی این جشن در روزهای پنجشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در محله دیانتی، جمعه ۲۴ آبان ماه در مسکن مهر و روز شنبه ۲۵ آبان ماه در حمیدیان ساعت ۱۵ خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهنگی و هنری فرهنگی هنری مسکن مهر برنامه ریزی شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2