Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:47:20 GMT

هفته وحدت هدیه بزرگ انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۰۷۳

هفته وحدت هدیه بزرگ انقلاب اسلامی

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: امام راحل رضوان الله علیه با حسن درایت و بر اساس آموزه های قرآنی و حدیثی، وحدت کلمه مسلمین را از اوجب واجبات متذکر شدند و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب با حسن درایت و تدبیر عالی، امر به وحدت بین شیعه وسنی فرمودند، و این درحالیست که امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، انگلیس واسراییل بیش از هر زمان دیگر دنبال تفرقه افکنی بین ملتها و دولتهای اسلامی هستند و برادرکشی را در خارج از مرزهای اسلامی مدیریت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میانه هرم استکباری با طرح مسائل تفرقه افکنانه بدنبال ایجاد پیاده نظام این نزاع و کشمکش بی حاصل و پرهزینه - برای جهان اسلام- هستند.

متاسفانه در سالهای اخیر دو جریان تکفیری و تشیع انگلیسی در دو مذهب سنی و شیعه با طراحی آمریکا و انگلیس آتش تفرقه در بین ملتهای مسلمان را شعله ور ساخته و موجبات برادرکشی و بدبینی و کینه و نفاق در جهان اسلام شدند.

شعارها و نمادهای هر دو جریان غالباً ساختگی و طراحی شده استکبار و خارج از سیره پیامبر و ائمه معصومین (ع) و علمای بزرگ تاریخ اسلام است.

جنگها، ترورها و کشتار میلیونی چند سال گذشته در عراق و افغانستان و یمن و لبنان و سایر بلاد اسلامی حاصل تزریق این تفکرات مسموم به بدنه مردمی کشورهای اسلامی است.

جوانان عزیز باید متوجه باشند که در این رابطه تشیع انگلیسی که از لندن مدیریت می شود و در قم و کربلا بروز و ظهور دارد در قالب شعارهایی در دفاع از ائمه و حضرت زهرا (س) با ایجاد جعل و انحراف جوانان انقلابی و علاقمند به اهل بیت را از مسیر منحرف می کنند و با جریان سازی انحرافی در مقابل هفته وحدت هفته برائت را ترویج می کنند و به جوانان شیعه چنین القا می کنند که جوانی که دوست دار اهل بیت است باید با فحش و ناسزا به مقدسات برادران اهل سنت، شیعه گری خود را اثبات کند و متاسفانه بعضاً جوانان علاقمند به اهل بیت ناآگاهانه این مسیر انحرافی و طراحی شده لندن را متوجه نیستند و ناخواسته پیاده نظام تفرقه و جنگهای داخلی می شوند .

جریان شیرازی که خود را منتسب به بیت مرجعیت بزرگ و مجاهد شیعه ( میرزای شیرازی که در مبارزه با استعمار پیر انگلیس در نهضت تنباکو پیش گام بود ) می نامد میدان دار این نفاق کور شده و با ایجاد کانالهای تلویزیونی و سایتها و کانالهای فضای مجازی با عناوین امام حسین، ابالفضل ، فدک و... در قم انگلیس و کربلا این تخم تفرقه را می پراکنند و جوانان متعصب شیعه را به دام می اندازند.

جریان شیرازی که متاسفانه امروز پیش قراول تفرقه افکنی و وضع و جعل شده ، با ترویج قمه زنی در ایام عاشورا چهره ای ترسناک و کریه از تشیع را در جهان به نمایش گذاشته و از طرفی با توهین به علما ومراجع شیعه باعث وهن بیشتر شده است.

تبلیغ و ترویج اسلام سکولار و دینداری منهای سیاست مداری از نشانه های این جریان افراطی است که مجموعه این اعمال غیرعقلانی و بی اساس که خارج از منطق و گفتمان قرآن وعترت است تشیعی لندنی و دلخواه استکبار را تعریف می کند.

آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جوانان عزیز انقلابی و دلبسته به اهلبیت عصمت و طهارت از مهم ترین وظایف مبلغان وتحلیلگران و پژوهشگران اسلامی است، تا جوانان را از دام پرخطر جریانهای افراطی آگاه سازند و متوجه باشند که اسلام اصیل و ناب محمدی که امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی آن را تبیین کردند، منادی وحدت و برادری وهمدلی در بین مذاهب شیعه و سنی است و تفرقه را بزرگترین آفت و دشمن اسلام می داند و توجه می دهد که از دشمن واقعی جهان اسلام که همانا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس و اسراییل است غافل نبوده و نوک پیکان عداوت را باید بسمت آنها نشانه رفت و تمام توان را در جهت منکوب کردن آنها بکار گرفت .

فتوای آشکار مقام معظم رهبری مدالظله العالی و سایر مراجع تقلید بر حرام شمردن توهین به مقدسات اهل سنت در همین راستا بوده که باید مورددقت وتوجه جوانان عزیزانقلابی قرار گیرد.

به امید روزی که جهان اسلام یکپارچه متحد به دور از تفرقه های بی حاصل مشت محکمی بر سینه دشمنان اسلام باشند.

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

* مدرس گروه معارف دانشگاه های کرمانشاه

کد خبر 4771029

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته وحدت انقلاب اسلامی ایران وحدت شیعه و سنی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • پروژه جعل تاریخ شیعه