Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلام‌رضا رمضانی کاندیدای دریافت جایزه بخش داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان چین با عنوان «فیلم مورد علاقه من» شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این فیلم از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در این رویداد روز ۲۶ آذر۱۳۹۷ (۱۷ نوامبر ۲۰۱۹) در سینما «آل استار» شهر گوانجو در سه نوبت نمایش داده ‌می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان چین (CICFF) از سوی اداره تبلیغات کمیته شهرداری گوانجو و انجمن فیلم‌های کودکان چین (CCFA)  با همکاری کانال فیلم چین و دفتر آموزش شهرداری این شهر برگزار می‌شود.

 

بر همین اساس موضوع این دور از جشنواره «جهان را با چشمان بچه‌ها ببینید و با فیلم‌ها رشد کنید» و «ارتباط میان رویاهای سرزمین مادری و فیلم های کودکان» انتخاب شده و به مدت پنج‌ روز شامل انواع برنامه‌ها از جمله نمایش فیلم کودک، سمینارهایی در زمینه فیلم کودک، اکران فیلم‌های آموزشی تلویزیونی در مدارس، همایش ارتقای نسخه‌های جدید فیلم کودک، حمایت از پروژه‌های فیلم کودک (Pitch & Match)، اعلام نتایج چهارمین فراخوان ملی مسابقه فیلم‌نامه برای فیلم‌های کودکان و فیلم‌های انیمیشن، بازاریابی فیلم‌های کودکان، نمایشگاه فیلم‌های کوتاه دانشجویان چینی  و... است.

 

در عین حال در این دوره  حدود ۷۰ فیلم داستانی کودک و انیمیشن از سراسر دنیا در قالب ۲۰۰ نمایش در سینماهای اصلی، مدارس ابتدایی و راهنمایی، مدارس ویژه و مدارس مناطق روستایی به نمایش درمی‌آید.

 

این جشنواره تلاش می‌کند کودکان به فیلم‌های مناسب دسترسی پیدا کنند، با فرهنگ کشورها و مناطق مختلف آشنا شوند، دانش آن‌ها را غنی‌تر و فرهنگ‌شان را با اعتماد به نفس تقویت کنند.

 

هم‌چنین داوران این جشنواره کودکان مدارس ابتدائی، راهنمائی و متوسطه هستند که در بخش‌های مختلف به فیلم‌های داستانی و انیمیشن مورد علاقه خود در سه بخش رای می‌دهند.

 

این جشنواره از ۲۳ تا ۲۷ آذر ۱۳۹۸ (۱۴ تا ۱۸ نوامبر ۲۰۱۹) در شهر گوانجو کشور چین برگزار می‌شود.

 

یادآوری می‌شود فیلم «ضربه فنی» پیش از این نیز نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه با عنوان «گریفن» از چهل‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا شده بود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز مساجد هفته وحدت آل استار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این مهاجم که قبل از نقل و انتقالات زمستانی، در ۱۶ مسابقه لیگ برتر ایران ۶ گل به ثمر رسانده و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا زده بود، امروز توانست در هشتمین بازی در جِی لیگ ژاپن به آمار دوران حضورش در همین فصل برای سرخ‌پوشان برسد و به درخشش خیره کننده‌اش در باشگاه آویسپا فوکوکا ادامه بدهد.

زاهدی که مثل هفته‌های گذشته جِی لیگ ژاپن امروز هم در ترکیب آویسپا فوکوکا قرار گرفته و تنها مهاجم تیمش مقابل قهرمان ۲۰۰۸ آسیا بود، توانست در همان نیمه اول با یک شلیک دیدنی دروازه گامبا اوساکا را باز کند و ششمین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

کد خبر 849007 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • سوپرگل شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش شد
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو
  • فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند