Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرشام هنرکار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای «منزل آب» از توابع شهرستان زاهدان با مشارکت بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

وی بیان کرد: این اقدامات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در مناطق محروم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش زیرساخت‌های ورزشی نقاط محروم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که سال ۹۶ میان وزیر ورزش و جوانان و ریاست بنیاد مستضعفان منعقد شد، بنیاد ۱۵۰ میلیون تومان هزینه بابت خرید چمن مصنوعی و وزارت ورزش و جوانان فراهم‌سازی و احداث زیرساخت زمین‌های ورزشی را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۶ تعداد ۶ مورد سهمیه و سال ۹۷ تعداد ۱۵ مورد سهمیه بابت ساخت زمین چمن ورزشی در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده، افزود: با توجه به محرومیت‌های استان و کمبود زیرساخت‌های ورزشی بنیاد نگاه مثبتی  به این منطقه دارد.

هنرکار ادامه داد: در ۲ سال گذشته بیشترین تعداد زمین چمن در کشور برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که امیدواریم این روند ادامه یابد.

برچسب‌ها فوتبال سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان ورزشی فوتبال سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان