Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@20:28:43 GMT

بهبود دیسک کمر با چند حرکت ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۹۳۲۸

خرداد: دیسک کمر مشکل آزار دهنده و دردناکی است که با چند حرکت ورزشی می توان این مشکل را بطرف کرد، در ادامه چند حرکت ورزشی برای بهبود دیسک کمر معرفی می شود.
به گزارش خرداد به نقل از سایت سیمرغ، اگر شما از درد دیسک کمر رنج می برید، انجام یک سری تمرین برای درمان آن ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. به هرحال به یاد داشته باشید که عدم تحرک می تواند منجر به سفتی عضلات و کاهش گردش خون منجر شود که هر دو به طور بالقوه به کند شدن روند بهبود دیسک بیرون آمده (extruded) موثر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعی کنید تا جایی که می توانید و بدون اینکه زیاد به خود فشار بیاورید، فعالیت بدنی داشته باشید، زیرا بسیاری از این دیسک ها در طول زمان با یک رژیم درمانی محافظه کارانه بهبود می یابند.

تمرینات سبک برای دیسک اکستروژن
چند فعالیت سبک را برای انجام انتخاب کنید که فشار زیادی بر روی مفاصل، مهره های دیسک و استخوان های مهره اعمال نمی کند. این تمرین ها باعث افزایش اندورفین می شوند که ضد دردهای طبیعی در بدن می باشند. به خاطر داشته باشید که تمام این تمرین ها باید با مشاوره با پزشک انجام شوند.
چند نمونه از این فعالیت های سبک عبارتند از:
پیاده رویشنا یا دیگر روش های آب درمانیدوچرخه سواری بر روی دوچرخه ی ثابتایروبیکانجام یک سری تمرین با توپ

برخی دیگر از تمرینات سبک و محتاطانه
علاوه بر تمرینات مربوط به دیسک اکستروژن، پزشک شما ممکن است استفاده از ضد دردها، اصلاح رفتار، انجام حرکات کششی ملایم و کمپرس آب گرم و سرد را نیز پیشنهاد کند.


برچسب ها: دیسک کمر ، ورزش

منبع: خرداد

کلیدواژه: دیسک کمر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نجات جان ۱۰ بیمار نیازمند به پیوند اعضا، با ایثار خانواده‌های خوزستانی در هفته جاری خبر داد.

میثم معزی امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است. از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم زیرا قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که چهار مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از کلیه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص گفت: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم. با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)