Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  دانشگاه آزاد ، دستورالعمل تعداد واحد‌های درسی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد از سوی جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی، هنر و معماری دانشگاه آزاد  به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد  ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این دستورالعمل تعداد واحد‌های درسی دوره دکتری تخصصی ۳۶ واحد است که از این تعداد، ۱۲ تا ۱۸ واحد آموزشی و ۱۸ تا ۲۴ واحد پژوهشی (رساله) است که مطابق برنامه درسی مصوب هر رشته تحصیلی لحاظ می‌شود.پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانیددر این دستورالعمل تأکید شده که دانشجو در هر نیمسال تحصیلی لازم است حداقل ۶ و حداکثر ۱۰ واحد درسی از دروس تخصصی و اختیاری را با توجه به برنامه درسی رشته تحصیلی انتخاب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دروس تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاوران املاک و خودرو طی ۲ سال گذشته در این استان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید مهدی قویدل افزود: طی ۲ سال گذشته و در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و ... بوده است گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و ۳۰۳ نفر بوده که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاوران املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد