Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که پیش از این رییس سازمان تعزیرات حکومتی توپ گرانی خودرو را در زمین خودروسازان انداخته و تاکید کرده بود عدم عرضه و عدم شماره‌گذاری خودرو عامل مهم رشد قیمت‌ها در بازار بوده است، دیروز دو خودروساز بزرگ ایران یعنی ایران خودرو و سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کردند افزایش قیمت خودرو هیچ نفعی برای خودروسازان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز جستجویی لابلای آگهی‌های فایل شده نشان می‌دهد برخی خودروها با افزایش قیمت و برخی دیگر با کاهش اندک قیمت همراه بوده اند.

قیمت سمند ال ایکس امروز ۸۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از سوی فروشندگان اعلام شد در حالی که این خودرو طی دو روز گذشته ۷۹ میلیون تومان قیمت داشت. بر این اساس هر دستگاه دنا تیپ یک نیز ۱۱۴ میلیون تومان اعلام شد در حالی که این خودرو پیش تر با قیمت ۱۱۱ میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است . جدول زیر نرخ برخی خودروهای پرفروش داخلی را نشان می‌دهد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت خودرو خودرو داخلی قیمت سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۳۰ تومانی به ۱,۹۳۵ رسیده بود، امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۵ تومانی (۰.۲۶ درصد) به ۱,۹۳۰ تومان رسید.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳