Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@17:02:56 GMT

رزمایش الی بیت‌المقدس در استان مرکزی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۰۹۶

رزمایش الی بیت‌المقدس در استان مرکزی برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» با شعار "چهل سال امنیت، خدمت و مردم یاری" در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در استان خبر داد و گفت: در راستای آمادگی رزمی و توانایی بسیجیان استان در دو روز رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گردان های بسیج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش در دو مرحله و با سه محور اصلی دفاعی، امنیتی و امدادی و در جهت سازماندهی، آموزش و تکمیل و با هدف دفاع از کوی و برزن، تمرین امداد و نجات، عملیات تأخیری و تک به ارتفاعات در دو روز در منطقه عمومی استان مرکزی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه گردان های بسیج با خودسازی و انجام تمرینات تاکتیکی و رزمی می‌توانند گامی چشمگیر در راستای عمق بخشی به فاز داخلی سپاه بردارند گفت: این موضوع امروز در گام دوم انقلاب باید بسیار مورد توجه باشد.

وی با تأکید بر اینکه امروز میزان آمادگی گردان های بسیج در سطح قابل قبولی قرار دارد افزود: در این رزمایش علاوه بر افزایش میزان توانمندی‌های نیروهای بسیج می‌توان میزان آمادگی این نیروها را بهتر و بیشتر از گذشته بالا برد که بسیار مورد توجه است.

گلشن زاده با اشاره به اینکه  این رزمایش در ۲۳ و ۲۴ در سطح شهرستان های استان برگزار می شود گفت: شعار رزمایش الی بیت المقدس بسیج "چهل سال امنیت،خدمت و مردم یاری است که گردان های بیت المقدس، بسیج، امام علی(ع) و کوثر در این رزمایش شرکت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت امروز به عنوان یک تکلیف شرعی برای سپاه و بسیج بوده که در این مسیر نباید فرصت را از دست دهیم و این رزمایش با محورهایی که دارد در این راستا برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است