Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در همایش سراسری هیئت‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد،گفت: موضوع مهم امنیت حوزه‌های انتخاباتی است که امانتی در دست ما است و با برنامه‌ریزی دقیق و اطلس تهیه‌شده از اتفاقات گذشته، با آرامش کامل انتخابات برگزار خواهد شد و خط قرمز ما هم امنیت انتخابات است و در بحث حفاظت از این امانت، با کسی تعارف نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که انتخابات آرامی را داشته باشیم، تمام استان‌ها و شهرستان‌ها آماده همکاری با دفاتر نظارت شورای نگهبان را دارند و این هماهنگی‌ها بیش‌تر خواهد شد، اولویت اول، استفاده از نیروی‌های انتظامی خود استان‌ها است و اگر در حوزه‌ای کمبود نیرو داشته باشیم با هماهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر نیرو‌ها استفاده می‌شود.   فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: یکی از چهار مرجع پاسخگویی به استعلامات شورای نگهبان، نیروی انتظامی است و خوشبختانه ما به دلیل تجمیع بانک‌های اطلاعاتی، به صورت یکجا پاسخگوی شورای نگهبان هستیم که پیش‌تر از این استعلامات از آگاهی، پلیس مواد مخدر، پلیس امنیت و اینترپل بود.   اشتری افزود: در حال حاضر تمرکز کار پلیس روی امنیت است و تحقیقات را در مورد کسانی که احتمال می‌دادیم نامزد شوند، شروع کرده‌ایم و نتایج اعلام خواهد شد.

او تصریح کرد: اگر بنا شد که از نیرو‌های دیگر استفاده کنیم، اولویت با بسیج است، در شهر‌های بزرگ مانند تهران و مشهد قطعاً از نیرو‌های خودمان استفاده می‌کنیم و اصولاً افرادی هستند که تجربه حضور در انتخابات را داشته‌اند، امسال نیز آموزش‌های لازم را بیش‌تر از گذشته دیده‌اند و با آمادگی کامل در خدمت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: تعداد افرادی که برای هر شعبه مشخص می‌شود، بستگی به شعبه دارد و ما قطعاً ۱۵۰ هزار نفر یا بیش‌تر از نیرو‌های خودمان را استفاده می‌کنیم.   انتهای پیام// م.ب   استفاده از نیروهای بسیج در صورت نیاز نیروی انتظامی در انتخابات مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد