Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز بر اساس ارزیابی انجام شده مبتنی بر نتایج کسب شده ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷، استان البرز موفق به کسب رتبه اول شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز، رحمان شجاعی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل با اعلام این خبر، اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در گزارشی رتبه بندی ادارات کل خود را بر اساس امتیاز کسب شده در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۷ اعلام کرد که بر اساس آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز توانست با به دست آوردن بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، رتبه اول را در سطح ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شجاعی با بیان اینکه این اداره کل در ارزیابی شاخص های اختصاصی و عمومی نیز که به صورت جداگانه انجام شده است، در بین ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در جایگاه اول قرار گرفته است، تصریح کرد: این اداره کل در شاخص های اختصاصی با کسب امتیاز کامل در رتبه عالی و در شاخص های عمومی با تحقق بیش ۸۸  درصدی، در رتبه خوب قرارگرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل روابط عمومی معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وی افزود: هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی برای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌ می کند.   صیادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.    رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.    وی با عنوان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت:  این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال