Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز هفته کتاب، زنگ دانایی در مراسمی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در مدرسه شاهد(حسین و فاطمه ) یزد به صدا در آمد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، همزمان با آغاز هفته کتاب، زنگ دانایی با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولان در مدرسه شاهد (حسین و فاطمه ) یزد به صدا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جوادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم که امروز بیست و هفتمین زنگ دانایی کشور را در این دبستان که با نام حسن و فاطمه مزین شده، نواختیم.

وی تصریح کرد: خوشحالی دیگر ما از این است که این مراسم را از مدرسه دبستان و دوران ابتدایی آغاز می‌کنیم، چرا که دوران کودکی در راه کتاب‌خوانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حرکت در این مسیر می‌تواند آینده جامعه را با کتاب و کتاب‌خوانی گره بزند.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز برای آنکه بتوانیم اقتصاد را به خوبی بفهمیم باید به کتاب توجه ویژه داشته باشیم، امروز باید کودکان ما با مطالعه و کتابخوانی بدانند که پدرانمان چطور در این دیار با سخت کوشی و تلاش توانستند گذشته‌ای پر افتخار را برای ما رقم بزنند.

نمایشگاه کتاب هر سال کم رونق‌تر از پارسال؛ «گرانی» سبد مطالعه اصفهانی‌ها را کوچک‌تر کردرونمایی از 2 کتاب دفاع مقدسی در 7 دانشگاه ایتالیاکتاب‌های «آوینی» در جشنواره فیلم کوتاه کجا است؟

جوادی با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم بیان کرد: در جهان نام شاعران و نویسندگان ما به خوبی مطرح است که امید داریم امروز نیز با ترویج کتاب و کتاب‌خوانی این راه را ادامه دهیم.

مجید جوادیان‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم در این مراسم با تبریک آغاز هفته کتاب ایران گفت: این که بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از مدرسه آغاز می‌شود حاوی پیامی است که سیاست‌گذاران فرهنگی ما سمت و سوی برنامه‌های کتاب و کتاب‌خوانی  را شناخته‌اند و مرکز ثقل خود را به درستی انتخاب کردند.

کتاب در ابعاد تربیتی و علمی به خوبی می‌تواند اثرگذار باشد که ما نیز در این زمینه برای آغاز هفته کتاب، این برنامه را انتخاب کرده‌ایم.

نیکنام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب ایران هم در این مراسم با تبریک تقارن هفته کتاب و هفته وحدت گفت: معجزه پیامبر کتاب بود که ما را تشویق به خواندن کردند و امیدواریم این خواندن از کودکی شروع شود تا آینده و زندگی و جامعه خود را کتابخوان کنیم.

مدیرعامل خانه کتاب ایران در ادامه این مراسم به قرائت متن کامل پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی به مناسبت آغاز هفته ملی کتاب کرد.

انتهای پیام/ ع

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش