Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی فرد روز چهارشنبه در جمع مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های استان البرز افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش مسکن، این نهاد با افزایش اعتبارات به پنج هزارو ۵۴۱ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت : تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد به لحاظ تعداد ۳۶۲ درصد و به لحاظ مبلغ ۳۰۲ درصد  رشد داشته است.

محمدی فرد بابیان اینکه در هفت‌ماه  گذشته یک هزار و ۵۵۷ مددجو  در البرز  وام دریافت کرده‌اند گفت: امسال ۳۳۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌شده است.

وی  گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک مهر پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط، و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی ، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

 صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پس از دریافت مجوز فعالیت از سـوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ خردادماه ۹۵ در عـرصه پولی و مـالی با اهـداف غیرانتفاعی و فعالیت خود را آغاز کرده و برای مصـارفی همچـون اشتغال، مسکن، هزینه‌های درمـانی، تحـصیلی و معـیشتی به نیازمـندان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

استان البرز دارای ۶ شهرستان است که درهریک ازشهرستان‌های آن نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت دارند.

۵۳ هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.

برچسب‌ها دستگیری از نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دستگیری از نیازمندان کمیته امداد امام خمینی ره استان البرز دستگیری از نیازمندان کمیته امداد امام خمینی ره استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام

‌ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از دو هزار و ۱۰۰ معلم به عنوان حامی ایتام و محسنین با واحد طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان البرز همکاری دارند. - اخبار استانها -

رضا البرزی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی افزود: معلمان علاوه‌ بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از همکاری بیش از دو هزار و 100 معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز

البرزی با بیان اینکه خیران می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش استان البرز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌ کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد 26 به سامانه 30003333 و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به 8 هزار یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان البرز هستند.
انتهای پیام/ کد 1106

 

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق