Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با معرفی پژوهشگران و محققان منتخب داخلی و خارجی در پژوهشگاه صفویه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (22 آبان ماه) پنجمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با معرفی پژوهشگران و محققان منتخب داخلی و خارجی در پژوهشگاه صفویه به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نماینده جامعه کلیمیان کشور، پژوهشگر منتخب از کشور نیجریه، نماینده هیئت داوران و معاون پژوهشی بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) سخنرانان ویژه این همایش بودند.

 

در پایان این مراسم از 10 نفر از پژوهشگران و محققان منتخب این همایش با اهدا لوح و هدیه ای تجلیل شدند.

 

در بخشی از این برنامه های علمی و پژوهشی گروه سرود اهل سنت کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) شهرستان عنبران به اجرای سرود در مدح پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله سلم) پرداخت.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت هفته وحدت مسجد هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد اصفهان خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد همایش بین المللي گفتگو و مناظرات رضوی پژوهشگران و محققان معرفی منتخبان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین