Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت درباره سهمیه‌بندی بنزین گفت: مواردی که برای بنزین مطرح شده درست نیست. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته وحدت گفت: در جهانی که افراطی‌گری‌ها در بنیان‌های نظری اسلام به زندگی مردم آسیب می‌رساند هفته وحدت الگو و نمونه‌ای برای ملل مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: زلزله‌زدگان در این سرما نباید زیر چادر بمانند؛ خانه و اتاقی اجاره کنند و ما اجاره آنها را می پردازیمروحانی در ‌کرمان: پیشنهادات برجامی دنیا ‌را نپذیرفته‌ام / در اصول به توافق رسیدیم اما در زمینه شیوه اجرا اختلاف داریمنشست خبری ربیعی در مناطق زلزله‌زده| ‌جزئیات جدید از طرح حمایتی دولت / طرح ‌بخش اعظم دهک‌های جامعه را دربرمی‌گیردامیر حاتمی: اقدام اخیر آمریکا در تحریم برخی فرماندهان نظامی، تاثیری در اداره نیروهای مسلح نداردرحمانی‌فضلی:درباره تغییر استانداران و فرمانداران به "آیت‌الله جنتی" توضیح دادم

وی اظهار داشت: امروز در جلسه دولت بر چگونگی حمایت اجتماعی معیشتی از 7 دهک جامعه بحث و تاکید شد که بیش از 18 میلیون خانوار را در برخواهد گرفت که این ترکیبی از درآمد و شاخص‌های برخورداری و گروه‌های هدف مشخص است.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم تصریح کرد: هفته آینده موضوع سهمیه‌بندی بنزین به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید. مواردی که برای بنزین مطرح شده درست نیست و‌ هنوز هیچ سناریویی قطعی نشده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم علی ربیعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم علی ربیعی دولت دوازدهم علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون، معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های مهارتی معلم و آموزش‌های لازم را دیده و  امتحان بدهند.

وی با بیان این که معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در امتحانات دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند؛ افزود: امسال به دلیل کمبود معلم متاسفانه قبول شدگان آزمون استخدامی بدون آموزش‌های لازم به کلاس‌های درس رفتند. البته این معلمان حین خدمت آموزش‌های لازم را می‌بییند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانشجو‌معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی می‌شوند؛ افزود: سامانه رتبه بندی برای دانشجو معلمان فارغ‌التحصیل باز شده و آن‌ها در حاضر حاضر مدارک مورد نیاز را  در سامانه ثبت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟