Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@04:58:00 GMT

مشاور جولیانی با ترامپ درباره اوکراین صحبت کرده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۸۵۱

مشاور جولیانی با ترامپ درباره اوکراین صحبت کرده است

یک مشاور وکیل شخصی ترامپ اظهار کرد، در مراسم شامی خصوصی در واشنگتن درباره مساله اوکراین با دونالد ترامپ صحبت کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه واشنگتن پست گزارش کرده است، لو پارناس که همراه با ایگور فرومن به تقلب مالی در کمپین ترامپ متهم شده‌اند، به مشاوران خود گفته‌اند که در مراسم شامی در واشنگتن در سال ۲۰۱۸ به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفته‌اند که ماری یوانوویچ، سفیر وقت آمریکا در اوکراین با منافع ترامپ مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری هیل، به گفته افراد آگاه از این مساله، ترامپ در پاسخ به اظهارات او و فرومن گفته، یوانوویچ باید اخراج شود.

پس از آن که پارناس و فرومن متهم شده‌اند، ترامپ هرگونه ارتباط با آنان را تکذیب کرده و گفته: ممکن است عکسی با آنان داشته باشم چون من با همه عکس دارم. نمی‌دانم آن‌ها چه می‌کنند اما می‌دانم که احتمالا موکلان رودی (رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ) بوده‌اند.

به گفته یکی از مقامات سابق دولت آمریکا، صحت ندارد که ترامپ این دو تن را نمی‌شناسد. ادوارد مک‌مهن، وکیل پارناس اظهار کرده، پارناس و فرومن به درخواست جولیانی با پترو پوروشنکو، رییس جمهور سابق اوکراین دیدار کرده‌اند.

مک‌مهن همچنین گفته است: پارناس بدون درخواست جولیانی که به دستور ترامپ عمل می‌کند، در اوکراین هیچ اقدامی درباره جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ و پسرش یا انتخابات ۲۰۱۶ انجام نداده است.

به گفته این وکیل، پارناس و فرومن در ازای انجام تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش به پروشنکو وعده دیداری رسمی را داده‌اند. این موضوع همان مساله‌ای است که ترامپ همتای اوکراینی‌اش را برای آن تحت فشار قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد غمخوار، خبرنگار جام جم در توئیتی در شبکه ایکس با انتشار فیلم مصاحبه با الهام رحیمی‌فر، وکیل تتلو نوشت:

بیشتر بخوانید: تتلو در عید فطر آزاد می‌شود؟

امروز با وکیل تتلو حرف زدم. از روند رسیدگی به پرونده راضی بود و می‌گفت : تتلو در زندان شعدی در مدح حضرت علی (ع) سروده و امیدوار است آهنگش را بسازد. به گفته خانم رحیمی فر، تتلو برای دیدار خانواده‌اش با منعی رو به رو نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229599 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تلاش‌های وکیل تتلو
  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا