Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیایی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست ‌و‌ هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی این نهاد از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، «اسفندیار ضیائی» با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه‌های این روز‌ها با شعار «حال‌خوش‌خواندن» در تمامی مراکز فرهنگی هنری این نهاد برگزار‌ می‌شود و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان نسل کودک و نوجوان، از اهداف فعالیت‌های بیست‌ و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی به‌شمار‌ می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان هم‌چنین ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به واسطه مطالعه، تقویت سواد‌ِ خواندن و افزایش گستره‌‌ی دید و عمق‌بخشی به نگاه آینده‌سازان در سایه کتاب‌خوانی و نقد کتاب را از دیگر اولویت‌های برنامه‌ریزان برشمرد و این فعالیت‌ها را گامی در مسیر نیل به اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.

 

ضیائی به‌ تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان گیلان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی پرداخت و «دعوت از مدارس و برپایی کارگاه‌ فعالیت‌های کتاب‌محور»، «برپایی نمایشگاه کتاب و آثار کتاب‌محور» و «اجرای برنامه‌‌ کتاب‌خانه‌های پستی، سیارشهری و روستایی کانون در مناطق کم‌برخوردار» را از جمله این برنامه‌ها خواند.

 

این مدیر فرهنگی در همین حال، «دعوت از فعالان عرصه‌ کتاب و کتاب‌خوانی» و «ایجاد فرصت‌ هم‌نشینی کودکان و نوجوانان با صاحبان قلم و اندیشه» را از اولویت‌ها عنوان‌ کرد و از«برگزاری نشست تخصصی مربیان فرهنگی کانون با حضور نویسندگان» خبرداد.

 

«برگزاری نشست تخصصی مشترک و مشارکت با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برپایی نمایشگاه استانی کتاب»، «تجلیل از ارایه‌دهندگان طرح‌های برگزیده در حوزه بسط و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی» و «قدردانی از مربیان و اعضای کتاب‌خوان»، از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون است که در سخنان ضیائی مورد توجه قرار گرفت.

 

او هم‌چنین اشاره‌ای به رسالت‌ کانون در ارایه‌ خدمات فرهنگی به تمامی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی داشت و با اشاره به فعالیت‌های مراکز فراگیر کانون در شهرستان‌های رشت و رودسر گفت: تشویق و ترغیب کودکان با نیاز‌های ویژه و اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور برای آنان از برنامه‌هایی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

قدردانی از تمامی دستگاه‌ها و گروه‌های مردم نهاد همراه با کانون و دعوت از مخاطبان برای شرکت در فعالیت‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، پایان‌بخش سخنان ضیائی بود.

 

شایان ذکر است، «کتاب و پایتخت کتاب ایران»، «کتاب‌خانه، کانون فرهنگی محله»، «کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار»، «وقف کتاب، ترویج کتاب‌خوانی»، «مدرسه کتاب محور، دانش‌آموز کتاب‌خوان»، «کودک، کتاب، آینده»، «کتاب، مبنای تمدن»، «کتاب، رسانه و فضای مجازی» و «کتاب‌فروشی، پاتوق فرهنگی» عناوین روزهای هفته کتاب و کتاب‌خوانی است که از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان سال جاری در سراسر کشور برگزار‌ می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت فعالیت های کتاب محور حال خوش خواندن ترویج کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی