Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: دولت ۶۰۰ میلیارد تومان سود تسهیلات به سرمایه گذارانی که در مسیر کریدور غرب حضور یابند پرداخت می کنند.

به گزارش خبرگزاري شبستان از خرم آباد، محمدرضا کدخدازاده، امروز چهارشنبه ٢٢آبان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان افزود: کریدور غرب از مرز بازرگان تا بندر امام خمینی (ره) با عبور از پنج استان طراحی شده  و هیات دولت از ظرفیت های قانونی برای سرمایه گذاری در این محور استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بيان کرد: به همین منظور با همکاری سازمان برنامه و بودجه، ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده تا چنانچه سرمایه گذاری برای فعالیت در این کریدور تسهیلات می گیرد، استهلاک سود وام از این منبع محاسبه شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، با تعامل استانداری ها، سرمایه گذارانی که در این محور فعالیت کنند از سایر فرصت های سرمایه گذاری پنج استان در حوزه های معادن، کشاورزی و صنعت بهره مند می شوند.

 

کدخدا زاده ابراز امیدواری کرد: با وجود این شرایط،  سرمایه گذاری در کریدور غرب تسهیل و طرح تا سه سال آینده به طور کامل بهره برداری خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: پروژه ای با عنوان آزادراه پل زال تا نجف در دستور کار قرار گرفته که در مراحل آغازین طرح توجیهی و مطالعاتی است.

 

وی همچنین گفت:‌ ۲۰ طرح ملی در لرستان تعریف شده که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارند اما با وقوع سیل در این استان تا حدودی به کندی مواجه شدند.

 

محمدصادق وجدی مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مرکز کشور نیز گفت:‌ طرح کنارگذر دورود لرستان ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۱۸ کیلومتر باقی مانده آماده مناقصه است و احداث جاده خرم آباد - پلدختر یکهزار میلیارد تومان منابع مالی لازم دارد.

 

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد هفته وحدت مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت تسهيلات سرمايه گذاري اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران