Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:34:47 GMT

واکنش دنیزلی به فشار دلال‌ها برای اخراجش

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۰۲۹

واکنش دنیزلی به فشار دلال‌ها برای اخراجش

سرمربی تراکتور می‌گوید پس از قهرمانی این تیم در لیگ، سمتش تغییر می‌کند اما این به معنای ترک تراکتور نیست.

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم اظهار کرد: اگر به سه بازی اخیر دقت بکنیم، در آن سه شکست، دو بازی را نسبتا خوب عمل کردیم اما در یکی از آن‌ها مشکل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط یک سوم لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم. در حال حاضر فقط بازی‌های ما مهم نیست و بازی‌های تیم‌های صدرجدولی هم مهم است. از اهداف روز اولمان جا نماندیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. به هر حال این نتایج در همه جای دنیا رخ می‌دهد. از ۱۰ بازی‌ای که انجام دادیم، شش بازی خارج از خانه بوده است. اگر این‌طور ارزیابی کنیم، نتایج بدی کسب نکردیم. اگر این جدول را برعکس کنیم و اول لیگ شکست‌ها را داشتیم و سپس بردها را کسب می‌کردیم، همه بیشتر راضی بودند. پرشورها خیالشان راحت باشد، من به تیمم اطمینان دارم.

او افزود: من با آقای زنوزی و صادقیان درباره مسائل مختلف تیم مشورت می‌کنیم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. بعد از آخرین بازی مصاحبه‌ای داشتم که به پرشورها گفتم یقین داشته باشید که به هدفمان می‌رسیم. این را دوباره تکرار می‌کنم. به هر حال این طور مسائل در تمام لیگ‌ها و کشورها رخ می‌دهد. برای مثال پارسال در سوپرلیگ ترکیه باشاک‌شهیر در پنج هفته پایانی هشت امتیاز از باقی تیم‌ها جلو بود اما در پایان قهرمان نشد.

بیشتر بخوانید:

تمرین پرفشار شاگردان دنیزلی

سرمربی تراکتور ادامه داد: در آستانه دیدار با شهرخودرو خبری آمد که حاج‌صفی مصدوم شده و او را در اختیار نداریم. ما نمی‌دانیم تا آغاز بازی مشکلی خواهیم داشت یا نه ولی در ادامه این موضوع مشخص می‌شود. هر شرایطی که پیش بیاید، پرشورها خیالشان راحت باشد چون ما از پس مشکلات بر می‌آییم.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که چرا دستیار ایرانی ندارد، گفت: به لحاظ فکری مشکلی نداریم. در ابتدای فصل چنین فکری داشتیم اما نشد. به هر حال ما آنالیزهایمان را انجام می‌دهیم و یک دوست ایرانی هم داریم که در این زمینه هم کمک می‌کند. من کل بازی‌ها را تماشا و آنالیز می‌کنم.

او در ادامه درباره حمایت‌هایی که از سوی زنوزی صورت گرفته بیان کرد: به هر حال ما برای برنامه طولانی به اینجا آمدیم نه برای یک سال. من در تیم خواهم ماند و با تیم کار خواهم کرد. این همکاری به مدت طولانی خواهد بود. تا زمانی که تراکتور قهرمان شود، من موقعیتم را تغییر نخواهم داد. بعد از قهرمانی تراکتور، احتمال تغییر شغلم وجود دارد. البته این به معنای رفتن از باشگاه نیست و می‌مانم و شغلم را تغییر می‌دهم. من از همه هواداران تشکر می‌کنم. امیدوارم آن‌ها را به هرچه که لایق هستند، برسانیم.

سرمربی تراکتور در پایان درباره فشارهایی که برخی دلالان به باشگاه وارد کردند که دنیزلی برکنار شود، تصریح کرد: چه کسانی بودند؟ ما با دلالان کاری نداریم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان تراکتور دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن