Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@16:39:46 GMT

بهره گیری از ظرفیت مدارس در راستای حفظ پوشش گیاهی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۱۳۴

بهره گیری از ظرفیت مدارس در راستای حفظ پوشش گیاهی

ضیایی از بهره گیری از ظرفیت مدارس در راستای حفظ پوشش گیاهی با استفاده از آبگرمکن های خورشیدی خبرداد.

« امین ضیایی »، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با دانش آموزان روستای هماگ در خصوص چگونگی تامین آب گرم در زمستان و توضیح در خصوص آبگرمکن خورشیدی و فواید استفاده از آن در کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از قطع درختان  و بوته ها  و استفاده از انرژی پاک جهت تامین آب گرم مورد نیاز  گفتگو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفظ جنگل ها، اولویت ما در توزیع آبگرمکن های خورشیدی خانوارهای دانش آموزان روستا است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: نصب آبگرمکن‌های خورشیدی نیز یکی از گام‌های موثر برای رسیدن به این هدف است.

 

وی عنوان کرد: نصب آبگرمکن‌های خورشیدی، ناجی جان جنگل‌ها شده و از قطع بی‌رویه درختان جلوگیری می‌کند.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت مسجد مسجد مسجد کانون های مساجد رفسنجان هفته وحدت آبگرمکن خورشیدی بندرعباس منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی

رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از دادگستری مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از خلع ید بیش از 33 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت‌المال خبر داد و اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، 33 هزار و 675 متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی،  قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • پرده‌های حفاظت خورشیدی؛ راهکار پایداری ساختمان‌ها
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه