Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:31:25 GMT

یادواره ۱۴شهید مدافع حرم استان همدان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۵۷۵

یادواره ۱۴شهید مدافع حرم استان همدان برگزار می شود

مسئول هیات رزمندگان استان همدان از برگزاری نخستین محفل نیک نامان که مختص ۱۴ شهید مدافع حرم استان همدان است خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی میرزایی، مسئول هیات رزمندگان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  از برگزاری  نخستین محفل نیک نامان در همدان خبر داد و گفت: برای اولین بار مراسمی مختص ۱۴ شهید مدافع حرم استان همدان برگزار می شود و این مراسم به درخواست خانواده های شهدای مدافع حرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: در آستانه هفته بسیج این مراسم در حسینیه امام خمینی برگزار می شود و چون اکثر شهدای مدافع حرم همدان در ایام محرم به شهادت رسیدند و نتوانستیم در آن ایام مراسمی را مختص این شهدا برگزار کنیم و معمولا برنامه ها تلفیقی بودند به این زمان موکول شد .

مسئول هیات رزمندگان با تاکید بر حضور چهره های شاخص در این محفل افزود: قهرمان مسابقه عصر جدید خانم عبادی و مداح اهل بیت حبیب عبداللهی که جانبازان مدافع حرم هستند در این برنامه حضور دارند .

وی ادامه داد: راوی این برنامه محمد رضا جعفری از فرماندهان جبهه مقاومت است که خاطرات زیادی از شهدای مدافع حرم همدان دارد و از شهید محسن فانوسی و شهید سید میلاد مصطفوی خاطره های ویژه ای دارند.

میرزایی حضور ارزشمند پدر و مادر شهید حججی را یکی دیگر از برنامه های ویژه این محفل دانست و گفت: امیدواریم شاهد حضور خانواده ارزشمند شهید حججی در این مراسم باشیم و بتوانیم از خاطرات و بیان زیبای آنها در خصوص ویژگی های شهید بهره ببریم.

گفتنی است: این مراسم به همت هیات رزمندگان ثارالله یکشنبه ۲۶ آبان ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در چهارمین سالگرد شهادت شهید جابر صمدی  یادواره خانگی این شهید والامقام با عنوان   یاد یاران در خانه پدری اش درروستای قره قوزلو ی چهاربرج برگزار شد.

شهیدی که دردوره  جوانی عشق به ولایت و شهادت داشت و از خدا می‌خواست که او را پاکیزه بپذیرد.

حجت الاسلام رضا وش نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان چهاربرج در این مراسم گفت:  شهید صمدی باوجود  سن کمی که داشت درتمامی وصیت نامه های خود نوشته بود افتخار میکنم سرباز وطن ومیطع امر رهبری هستم.

سرانجام شهید جابر صمدی در بیست وشش فروردین سال ۹۹ درمنطقه عملیاتی پیرانشهر به آرزوی دیرینه خود، شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود