Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@21:06:46 GMT

لاریجانی: پروژه‌های راه آهن باید شفاف باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۷۸۳

لاریجانی: پروژه‌های راه آهن باید شفاف باشد

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز (چهارشنبه، ۲۲ آبان) سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و معاونان وی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

لاریجانی در این نشست با اشاره به حجم بالای نقدینگی در کشور، گفت: پروژه‌های ملی و استانی راه آهن باید شفاف و روشن باشد تا مردم برای سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها انگیزه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان بر دو سطحی شدن پروژه‌های راه آهن تاکید کرد و افزود: طرح‌های راه آهن جمهوری اسلامی ایران باید در دو سطح خرد و کلان تقسیم‌بندی شود که در پروژه‌های خرد از منابع داخلی و در پروژه‌های کلان از تشکیل اتحادیه بین چند شرکت داخلی و یا فاینانس استفاده شود.

رسولی در این دیدار گزارشی از عملکرد راه آهن جمهوری اسلامی ایران ارائه و با بیان این که ورودی واگن به ناوگان حمل و نقل ریلی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد افزایش یافته است، گفت: حدود ۶۰ درصد قطعات لوکوموتیو‌ها در داخل کشور ساخته می‌شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: لاریجانی پروژه های راه آهن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود