Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید علی ضمیر گفت: یکی از اولویتهای شهرداری ایمن سازی خدمات ارائه شده به شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در نشست ارزیابی استانداردسازی تجهیزات مراکز تفریحی، شهربازی و زمین‌های بازی، گفت: یکی از اولویتهای شهرداری ایمن سازی خدمات ارائه شده به شهروندان است.

وحید علی ضمیر با اشاره به وجود ۱۴۰ پارک موجود در همدان گفت: این اماکن مجهز به وسایل بازی هستند و ایمنی آنها بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: استاندارد سازی تجهیزات این اماکن از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و با جدیت در حال انجام است. 

معاون شهرداری با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهر همدان ۱۱متر مربع است افزود: این سرانه در استاندارد جهانی ۱۵ متر مربع است که برای نزدیک شدن به این استاندارد تلاش می‌کنیم. 

وی از واگذاری ۲۴۰ هکتار زمین در حاشیه شهر همدان برای فضای سبز خبر داد و خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این میزان به فضای سبز می توانیم به سرانه ۱۸ متر برسیم.

 

 

بیشتر بخوانید: زیرسازی و محوطه سازی جهت نصب وسایل بازی استاندارد در 15 پارک شهرکرد/آمادگی پارک‌ها و فضای سبز جهت استقبال از میهمانان در عید سعید فطر بازیگاه بوستان شهیدبابایی قزوین تجهیز و ایمن سازی شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد بازی شهرداری فضای سبز همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند